joi, 11 februarie 2010

Tic doi

Ma amuza cat de rau isi intra in rol proful de tic. Toti sunt preocupati de impuscaturi, el ne da timp de lucru o jumatate de ora. Se inalta sa ajunga sa scrie cat mai sus pe tabla, pronuntand "average" cum se scrie.

Tare haios acest mini-mi (me, pentru idioti ca Isa). Iar Isa pretinde ca scrie un post cu mine. Ma inspira. E un fel de muza pentru mine, ca gioconda pentru da Vinci. Doar ca eu inca nu i-am pus-o. Inca!

Va dati seama cat de multi elevi s-au poponarit in internatul asta cand el era chiar internat? Si-o dadeau la ochiu` maro din plictiseala. Pur si simplu. In loc sa iasa la o plimbare, se gheiau. Apoi se duceau destresati la scoala. Si mai cracanati. "D-aia se invata mai bine atunci!", trase Isa concluzia. Acel "inca" se scurteaza, cu scopul de a invata mai bine.

Hm. E un personaj nementionat in postul anterior. "Ca nu eram la scoala", dadu explicatia. Ma mir ca-s mai mult de trei cuvinte. Si unul din ele nici macar nu e "ma-ta". Atat. Vreau sa mai scriu de el da` n-am idei.

Mi-e somn de crap si sunt gol de idei. Isei ii e cald si nici macar n-o ating. Lumea se joaca half life. Efectul temei date de mini-mi (ME!) este cel scontat. "Am prins ideea, sa stii", ma dojeneaza Isa, cu apetitul sau pentru harta. (tz - tot pentru Isa)

Nici Silviu n-a aparut in postul trecut. Silviu are blog! (SALUT BOOOOGGG). Asta a fost Silviu. Are blog, dar n-a auzit de capslock.

Alt mini-mi, oleaca mai simpatic si mai buclucas (Bibi :x) are accese de violenta. "De furie", mai bine, corecteaza Silviu. "Zi ca m-a pupat Silviu!". Am zis. Nu ne interesa, presupun. Bibi e tare simpatica. Imi place de ea cand urla la mine sa o las in pace. Are momente de irascibilitate. Acum se cearta. Avem un conflict intre cei doi mini-mi. Probabil se cearta care are un mm in plus. :-? Bibi imi arata degetul mijlociu. "Trebuia sa pui ala asa _|_". Nu. Scriu cum vreau, strumf. "Esti nesimtit!". Bibi are o voce unica atunci cand isi transmite sentimentele opozante fata de interlocutor. "Geoana presedinte", glumeste Bibi. Cel mai bun banc al ultimilor cinci ani.

Silviu are blog si nu stie ca-ti arata datele la postari. E obisnuit sa puna jos datele, alaturi de semnatura, cand scrie poezii pe caietele altora pe care nu le mai restituie. !!!!

Joni a chemat-o pe mini-mi sa-i dea ceva bun. Ceva din picioare, probabil.

"Doamne, o ora langa bog, trebuie sa recunosc, e precum un craciun sub brad!" spuse Silviu. Da, Silviu, vreau!

Un subiect la moda la noi in clasa este carnetul. De conducere. Problema e ca toti il cam pica. Intrerup. Bibi vine cu bancuri. Un fel de Sorin... Tocmai a zis un banc care-l stiam de pe 10 decembrie. "Mi-ai cerut dreptul sa vorbesti despre mine?" ... Nu, am vorbit cu managerul tau si am cumparat drepturile asupra strumfilor umblatori. S-a luat de mami. Mami, daca citesti asta, te iubesc! :*

"Sunt singura persoana in clasa asta care nu te judeca". Hmm... Silviule, ma judeci?

"In clasa noastra se preumbla un virus ganglionar acut>>care afecteaza atat memoria cat si organele genitale>>ca sa aflati mai multe despre el va trebui sa cititi in cealalta postare:d" Joni e un fel de diaconescu. Ramaneti cu noi, nici nu stiti ce pierdeti!

Joni face iar glume cu zapada. Sanii Isei zambesc pe sub bluza.

Isa e un personaj foarte interesant. Atuul ei important e ca o suport.

Gata ora. Chirita e tare dragut. Cu fesul meu in cap. Si fara, tre sa stie asta! Am plecat sa fumez.

Un comentariu:

Slv spunea...

Pe scurt: 11 J :)) dar e chiar frumos la noi la ore