sâmbătă, 30 ianuarie 2010

postare la ora tarzie

A trecut inca un semestru. Mai am trei semestre de liceu. Uneori, am momente in care imi doresc sa plec, in care pur si simplu mi se ia de liceu si de tot ceea ce include el, intrebandu-ma aiurea de ce nu dam mai repede la facultati, sa scapam. "Oricum pierdem vremea." Dar nu e asa. Vremea asta pierduta are si ea un sens. Ne mor neuroni in zadar, ni se aplatizeaza mintea, dar in acelasi timp invatam si pentru viata.

Unora neuronii le sunt pusi la incercare, lucreaza, invata. Dar pe cealalta parte, raman neinvatati. Or eu, cei ca mine, avem timp pe a 12-a sa facem o regenerare a capacitatilor intelectuale (la mine nu e foarte greu, normal) si sa incercam sa intram unde ne dorim. Ei vor intra unde-si vor dori. Dar ei vor ramane ori in Pitesti (colegi de facultate cu foarte multi inapti, incapabili si analfabeti, rezultand zero progres, zero competitie) ori vor ajunge in diferite orase unde lumea li se va urca in cap, nereusind sa faca fata. Tocilarele vor ajunge curve, tocilarii vor ajunge izoltati, considerandu-se (cum probabil o fac si acum) niste adevarate genii neintelese. Nu, sunteti doar niste oameni care ati citit mult dar nu ati inteles nimic.

Esenta nu e sa citesti mult. Esenta e sa stii ce sa iei din ceea ce citesti. Sa retii ceva. Sa retii ideea. Nu pasaje intregi retinute doar de dragul de a fi reproduse pentru a face o impresie. Altora care o musca poate le faceti impresie buna. Mie nu.

Viata pentru voi e un capitol de carte nedeschis inca. Iar sita se va cerne intre cei care au deschis acest capitol. Vom vedea cine a inteles cel mai bine ce a citit de acolo. Iar daca unii din voi, tocilari, au deschis la capitolul asta... e trist. Pentru ca ati invatat pe de rost niste pasaje.

A trecut la fel de repede si semestrul asta. Habar n-am ce-am facut special. Cred ca nimic. Se cheama rutina. Combinata cu relaxare si misenrupism. Mai am un semestru asemenea. Abia il astept. Vreau sa fie frumos. Sper ca nu va mai fi la fel de ... somnoros ca primul.

Nu au mai fost evenimente deosebite prin liceu. Nu-mi amintesc eu, cel putin. Echipa de baschet rupe tot, fara probleme. Salutam pe aceasta cale evolutia superba a concetateanului de blog si va invit pe toti sa mergem sa urmarim meciurile ce vor urma. Echipa de fotbal nu stiu cand mai joaca, dar si ei au confirmat superioritatea liceului Bratianu in fata zincai.

Urmeaza vacanta!!! O pseudo-vacanta, in care mai rau ne stricam ritmul de somn si regimul alimentar.

Niciun comentariu: