luni, 11 ianuarie 2010

brigada diverse

Cum atunci cand vrei sa inveti iti gasesti orice altceva de facut (mai putin andu, care-i fan lenin), iata-ma ca brusc mi-am amintit ca exista un blog pe care aberam diferite chestii despre liceu nostru mult prea indragit. Cred ca va rezulta un post mult mai lung decat cel cristian tudor popescu gen (cum a fost numit prin vecini) in care am aratat de ce scoala romaneasca suge cucul la nivel filozofic de aberant.

Ce ma distreaza foarte rau e zapada care cade de pe liceu. Si nu cade putina. E destula. Am fost martor la o cadere de zapada in capul cuiva, dar si la o cadere de zapada (avalansa, taica, nu gluma) pe langa mine. Dar daca nu eram eu? Pe mine n-avea cum sa ma loveasca, muream asa aiurea, naspa. Era altcineva, oricine altcineva... nu veneam doua - trei zile la scoala ca aveam un hoit de pazit...

... Nu m-ar fi deranjat daca ar fi cazut pe unul din emoboracs cu freze foarte tru si cu miscari scurte ale capului ori spre stanga, ori spre dreapta, depinde unde are bretonu`. Acum toti sariti in sus ca de ce doresc moartea. Pai ei singuri vor asta, eu doar ii sprijin.

... Sau pe vreun tocilar infect pupincurist. Ei oricum n-au viata. Au avut o sansa, au ratat-o. Fac umbra degeaba pamantului... si nervi totali celor ca mine care isi pierd timpul scriind aiurea pe blog, in loc sa faca ceva esential pentru viata! vai de capul meu.

Si parea ca si conducerea liceului ii sprijina in a lor tentativa. Domnule profesor portocaliu cu palarie si parpalac, in loc sa va intrebe acasa ce facem noi dupa ore, mai bine v-ar intreba pe la liceu cineva ceva de zapada de pe acoperis. Dar daca ne bateti?

Nu inteleg cum se asorteaza gnr-ul de la radio dimineata cu toate pitipoancele ce-si fudulesc suncile prin liceu. Pur si simplu nu merge.
Sau cu somnul meu. Adica bun, dorm in ore. Dar cand cobor sa-mi fac nevoile firesti nu vreau sa adorm pe scari de la vreo balada, nici sa ma trezesc prea brusc de la vreun metal d-ala perfid.

A venit una azi de facea reclama la o tabara in azuga. Vreo 12 milioane. Pe care sa le dai. Ar fi interesant de mers in tabara asta, as avea prilejul sa vad stransi laolalta vreo 30 de retardati, inapoiati si idioti, distrandu-se laolalta.

Nu stiu daca a iesit mai lung, dar mi-am gasit altceva de facut.

Niciun comentariu: