sâmbătă, 14 februarie 2009

Mi-e scarba.

A trecut prima saptamana. Mai sunt 16, daca am calculat cum trebuie. Pana la... vis. Vaaara. Dar, totusi, hai sa nu visam, ca n-are rost.

Nu s-a mai intamplat nimic special, decat exercitiul ala cu pompierii. Radioul, caruia i-am prezis ca o sa moara, inca mai cauta "dj". Stupidity!!! Prostie! Idiotenie, dragii mei! Cu riscul de a ma repeta, va spun... un amarat de dublu clicker care pune muzica comerciala pe care sa dea pitipoancele sau tocilarele scolii din fund nu se numeste dj! Este doar un individ cu aspirante de dj. Am fost si eu la radio... am ajuns si la miue, s-a discutat "liceul nu e carciuma!". Nu. Nu e. Dar cuib de idioti e, cu siguranta.

Si, dragi profesori, cum sa ne cereti disciplina cand nu o oferiti? Cand suntem invatati chiar de catre voi ca se poate intarzia la ore? Veniti la fix toti, venim si noi. Pentru ca invatam ca altfel nu s-ar putea. Cum va asteptati sa fim interesati de ceea ce ne predati? Cand mentalitatea voastra este sa ne dati 5 pagini si sa tragem noi ce e bun de acolo?? Pai, mai, oameni mult prea destepti, nu d-aia sunteti platiti, sa ne spuneti esentialul, ceea ce ne trebuie?

Si... chimia pentru noi este doar un sir lung de formule pe care doar tocilarii si viitorii pupincuristi de maine le invata. Chimia trebuie sa fie un sir lung de experimente! Sa mi se explice de ce in jurul nostru se petrec tot felul de fenomene! Despre asta e vorba... practica. Sustinuta de teorie. La fel si cu fizica... Multi se intreaba "La ce trebuie fizica?", nestiind ca tot ce e in jurul nostru e Fizica.

Dar, asta e, eu sunt doar un ciudat care la 2:00 noaptea sta si spune cate ceva. Voi sunteti niste mari destepti. Si va luati de mana cu elevii model de azi, slugarii de maine! De ce slugari? Pentru ca atunci cand al lor sef le va spune ceva, ei vor fi obisnuiti doar sa execute, parerea lor fiind exclusa din start. Niste animale dresate foarte bine, asta vor fi. Noi vom fi... ori niste animale scapate si domesticizate, dar cu instincte bine construite, ori niste salbatici cu poze din profil...

3 comentarii:

Amy spunea...

bun bun :-?

bine asa...ar fi ceva sa ajunga nostru mai depare ... atat de departe incat sa schimbe si sistemu :))

ma duc prea departe da' imi place.

smoke spunea...

s-au gasit music jokeri cum iti place sa le spui cu toate ca si tu de numeai dj... plm in fine o sa iau alea de acolo macar sa nu mai scrii de radio pe blog:)) sper sa fii multumit :D

ForEver Is More Than Just A Word spunea...

da..am inteles...ce vrei tu sa spui..

exact..sistemu e de vina...dar nu ai cum...esti impotriva majoritatii...si.daca vom face niste acte de rebeliune incercand sa schimbam ceva...noi vom si sigur cei afectati...
ca si in film...

uite..te intreb daca ai vazut filmul:
"dead poets society" ??

sa l vezi...:)..poate iti faci o idee...si mi o comunici...

:*