marți, 24 februarie 2009

Activitate extra-scolara. La fel ca activitatile scolare...

Vad ca se face mare zarva, mare galagie cu deosebitul proiect despre astronomie, realizat de liceul nostru in colaborare cu alte licee. Ideea e, in sine, buna. Dar hai sa sapam putin si sa vedem ca nu e totul cum pare:

- e clar ca niciun profesor colaborator nu face asta din dragoste deosebita pentru elevi, ci din interese (mariri de salariu, sporuri, laude, etc.) ;

- se folosesc de elevi. mai mult ca sigur sunt mituiti cu niste note la scoala. daca scrie ca nu fac parte din programa de ce le sunt puse note? ;

- a fost invitata si clasa noastra sa participe, comunicandu-se la o atractiva ora de CURs. mi s-a spus: "tu sa nu participi ca nu stii cum sa te comporti!". si, ma rog, de unde stii, ma, tu, intelepciune intruchipata cum ma comport eu, ma? aa, ca vrei sa vina numai elevi pupincuristi si incuiati la prezentare, asta e altceva. ei nu ar avea ce sa conteste. nu ar avea spiritul si inteligenta la dispozitie pentru a obiecta rahaturile care le sunt injectate in timpan.

Decat sa particip la a voastra prezentare, mai bine pun mana si citesc o carte, ma documentez singur in legatura cu subiectul asta. Sau cu orice alt subiect. Pentru ca voi, dupa cum am aratat si in articolul "sida" ne aratati doar partea pe care vreti voi sa o stim. Partea care o inghit handicapatii evoluati in catalog. Decat sa aud pledoariile nesfarsite extrem de indobitocite ale profilor de religie, care incearca sa ne indoape cu diferentele intre Iisus si astronomie, decat sa-i aud pe ceilalti profesori dand niste informatii... foarte abstracte, mai bine stau singur acasica. Ca eu nu stiu cum sa ma comport...

Bine ca stii talica, doa` profesoara.

3 comentarii:

Amy spunea...

ei bine...eu fac parte din proiect...ba chiar fac mai multe decat face profa, pentru ca imi place ceea ce fac...pentru ca am stat de anu trecut de vba cu remus de la planetariu despre mai multe chestii si mi.a trezit interesu. cand am auzit de un asemenea proiect...m.am implicat fara discutii ... pentru propriul interes...da...sa.mi traca 10 la fizica...nu ma supar, cu atat mai bine :)) ... ei bine...nu stiu cum privesc altii...dar iti spun punctu meu de vedere...si poate nu numai al meu...avem ceva mai multe informatii de la remus...plus ca...avem ocazia sa mergem la observator la bucuresti...which iz gud...eu chiar imi doresc asta...si ma intereseaza subiectu...
crezi ca asta inseamna ca sunt handicapata evoluata in catalog sau eleva pupincurista si incuiata ?? acu pe bune...

Anonim spunea...

sunt de acord cu amy la faza asta
ai cam dat-o in bara cu articolul asta, in rest, numa' bine!

bog spunea...

pt unii care au creier limitat, am dat-o rau in bara. daca nu stii sa citesti printre randuri, te sfatuiesc sa dai tu in bara... cu capul la propriu. numa` sange! ;)