luni, 12 octombrie 2009

acelasi blog, aceeasi ora...

Dupa cum altii invie a 3-a zi dupa scripturi (i love u, pasQ! :x), asa inviem si noi.

Azi mi-am amintit asa, in ceata, ca mai era un blog, pe care mai sufeream din cand in cand. Dar am uitat repede ideea. Acum am fo intrebat pe mess de acest blog. Si vazand ca sunt deja doua persoane care se gandesc la blog intr-o zi, m-am decis sa scriu ceva. Pt toti cei care citesc acest blog. Adica pentru mine.

E tare fain dimineata. Numai gandul ca atunci cand eu sunt acas, mananc, dorm, citesc, ma uit la un film, mai sunt niste insi, mai micuti, care stau la scoala si sunt stresati, obositi si se gandesc ca abia asteapta sa ajunga acasa, ma linisteste. Si imi pune un zambet ca al marelui criminal in fata crimei perfecte. Haa! :D

Plus de asta, spre deosebire de andu, eu nici nu tre sa ma strofoc prea tare. A 11-a e o clasa frumoasa. Incantatoare. Deocamdata. Dar totusi mai am doi ani de plictiseala in orasul mortii... ei invata, apoi scapa si se duc in rai. Baietii mai mici mai stau in pitesti, baietii rai se duc la Bucuresti! :D

Despre profi, nimic de rau. Tocmai cand ma pregateam sa scriu despre MMM (Minodora, Milf, Mamica), s-a transferat. Si Neloo's Back (Back again...). Si e bine de tot. Fat ASS e ok, deocamdata. Totusi... inca nu incape pe usa. :-s Si tot pare ca are sindromul tourette.

Vine balul... e pe drum! Mai putine invitatii anul asta, deci mai putina aglomeratie. Sper. Sa vedem ce momente dansabile ne-au pregatit micutii. Deocamdata se descurca B R I L I A N T de prost. Dar tind sa progreseze.



4 comentarii:

Isa spunea...

baietii rai se duc la Bucuresti :>
ouch..a sunat bine rau :>
si de nelu sunt cea mai multumita ca il mai avem ca prof :X:X
singura care strica grupul de profi al clasei a XI-a J este o doamna distinsa, avand ca ocupatie de baza Deutsch sprachen und lehren :|
si chiar am emotii cu balul asta..anul trecut au fost ceva discutii legate de un mic incident petrecut in timpul probei unei concurente..si desigur inegalabilul HAKA..poate la anu' va mai strangeti o data si il faceti..asa de sfarsit :>

Amy spunea...

e cacat.

bog spunea...

cred si eu ca "e cacat" cand nu e romgleza.

Slv spunea...

nu pot sa uit cum ai intrat in clasa si ai inceput "eu nu dau invitatii tocilarilor, pai ce e aici frate?ce facem?".iti dai seama ce bal ar fi organizat 11J? :))