marți, 27 octombrie 2009

zel...

Hmm, st a 12-a. Am bacu ha ha ha!.

Ca majoritatea colegilor mei, am intampinat niste probleme legate de adaptarea cu programul, odata cu inceperea anului scolar. Asa ca... singura solutie viabila pe care am gasito a fost sa trag chiulu:) Zis si facut: am chiulit la majoritatea orelor... pana ce s-au strans 44 de absente:D

Pana acu, nimic deosebit fata de alti ani...44 de abs...un cacat:D aduci o scutire si aia e, ca sa zic asa. Doar ca nu prea mai merge din cate vad eu, adica domnul nostru director miu(am scris intentionat cu m si nu M:P) e "goga" pe astia cu absente, in special pe cei de a 12-a din cate vad eu.

Ce nu inteleg eu sunt doua lucruri.
1) De ce imi scade media la purtare pentru absente?

Sa o luam logic: daca e media la purtare inseamna ca scaderea acestei medii ar trebui aplicata atunci cand apar probleme legate de "purtare" adica de comportamentul si conduita elevului. Dar daca lipsesti, asta nu inseamna ca te porti urat la ore sau ca deranjezi sau ca esti un elev problema:D; pur si simplu chiulesti pentru ca in mod sigur o sa ai intotdeauna ceva mai interesant de facut decat sa stai 50 de min cu curu infipt intr-o banca total incomoda si sa asculti niste lucruri care nu te intereseaza si in mod cert n-o sa-ti foloseasca la nimic(asta daca ai noroc; daca ai ghinion stai cu curu in banca si nu te baga nimeni in seama decat colegii sau telefonu')

2)Care e faza cu plimbatu prin clase si facutu inventarului la copii?

Domnu miu n-are cumva un liceu de condus? Daca prima pozitie in fisa postului sau este sa futa la cap si dirigintii si profesorii si elevii cu absentele inseamna ca poate nu ii e locu in biroul de pe dreapta, cum intri in holul principal. Liceu' asta se dezintegreaza pe zi ce trece, mai nou ploua in clase si conducerea scolii nu mai poate de grija absentelor din cataloage. Mi se pare penibil...

Ma rog poate vb prin prisma multelor absente pe care le am...dar oricum tot ce se intampla la liceu e de cacat:D

M-as bucura tare mult sa se reia activitatea consiliului elevilor in liceu. Ar fi cea mai buna ocazie sa ne spunem toate nemultumirile legate de ce se intampla la liceu si, pt ca tocmai acu mi-a venit ideea asta o sa ma interesez sa vad daca se pot reorganiza acele sedinte.

2 comentarii:

bog spunea...

o sa te pup in cur dandu-ti primul coment acilisa in scopul multpreaincurajator de a-i face si pa altii care intra sa-si spuna o parere (eventual favorabila, ca daca nu, o stergem, ca aici e dictatura! :*) ca daca e s-ajunga blogu la mimi sa vada ca suntem mai multi decat doi

Anonim spunea...

e total aiurea situatia asta cu absentele.
Domnule Director,
Nu avem timp sa venim la scoala! de ce sa pierdem timpul la scoala, sa dormim pe banci si sa ne mai si imbolnavim ca e frig in clase, in loc sa stam frumos acasa la caldurica, sa invatam ? ce facem (sau nu facem) noi in minunatul liceu bratianu nu ne ajuta cu absolut nimic in viata, e mult mai productiv statul acasa. oricum dam o gramada de bani pe meditatii. ne laudam si noi asa, de ochii lumii, ca invatam in bratianu.
sa speram ca ii trimite cineva linkul de la blog domnului director, sa mai deschida si dansul ochii putin.
NU VA MERGE CU NOI!! dvs sunteti unul, noi suntem sute :D noi nu o sa venim la scoala, oricat v-ati agita. sa nu faceti un infarct de la atata agitatie:(