vineri, 30 octombrie 2009

Sa vorbim despre Balul Bobocilor 2009 Clasa a XI-a A

... ca asa scria pe baloane.

Dac-ar fi sa vorbesc simplu despre bal, nici n-as mai fi scris un post. A fost scurt. Si cu toata "scurtetea" unele momente au fost mult prea lungite (vezi prezentarea scenelor de seara, pe doua melodii frumoase, dar adormitoare sau dansul grecesc - foarte frumos! - dar ... ma repet, prea lung).

Alex a facut atmosfera, nu ma voi afunda in remarci subiective. Dar nu a excelat.

Probe cam naspa. Mult dans. Misul l-a luat dansul cel mai complex. Misterul l-a luat ala cu strit densu. Desi era ceva foarte la moda, tipul ala l-a facut misto pe megastar. El trebuia sa ia si cred ca sunt multi de acord cu mine.

As vrea sa rad de tipul sau tipa (:-?) care a inventat punkul cantat in stil emo. Adica stat pe loc si privire goala, pe podea (plus ticul ala de-ti dai paru` din ochi), dar n-o s-o fac. Sunt constient ca mai mult nu poate. Macar nu l-a facut de ras pe Bon Jovi...

M-a deranjat introducerea de la Ilie Nastase. Stiu ca sunt genial, dar macar asa, de bun simt sa fi fost intrebati "ba, aia de ati avut haka anu trecut, putem sa va copiem si sa intram tot pe melodia aia?".

M-a enervat benaru` ala ultras-gen ca mi l-au pus in fata si mirosea naspa. Nu ca n-am vazut nimic, ca oricum nu aveam ce. Apropo, au mai ars-o unii ultras de-au dat fumigena... la bal!

Hai sa zic si de bine: felicitari pentru neaglomeratie! Si felicitari pentru ca v-ati straduit. Ca nu prea a iesit... asta e. Dupa cum spuneati si voi "toti participantii sunt in ochii nostri la fel de buni". Pai la ce se mai acorda premii, dragilor? Sa fie emonel egal cu trupa simplu intr-unu?

Inca ceva: pisoarele sunt facute pentru a face pipi! Veceurile sunt pentru altceva. Pudicii sa se duca afara.

Banuiesc ca din bal a facut parte si "after-party-ul". Asta inseamna dupa petrecere. Dupa ce petrecere, prieteni? zionul e cum l-am lasat. De acelasi mare cacat. Aceiasi dobitoci de nu au invatat ca daca ai in fata ta un om, il eviti, nu intri-n el. Aceiasi insi care nu te lasa nici o tigara sa fumezi. Dar macar s-a distrat lumea!

Daca mai aveti lucruri de bine sau de rau, va rog sa le mentionati. Am mai auzit diverse zvonuri, dar noi suntem bratianul nu cancan. Speculati voi.

Va pupic.



13 comentarii:

Slv spunea...

Ma limitez la a spune felicitari tuturor care au contribuit la balul asta, si felicitari 11J, care a demonstrat ca indiferent de cum ne vad altii, cu bune, cu rele, nebunia noastra face oamenii sa zambeasca si transmite o foarte buna dispozitie :D

bog spunea...

inclusiv the two stupid nerds care i-au starnit zambetul taranusului ronald.

Anonim spunea...

sincer eu ma asteptam sa fie mult mai smecher :d nu preami a placut

Danut spunea...

Daca chair scria a XI-a A pe baloane nu e un lucru prea frumos pt. ca e balul liceului nu e balul lor noroc ca nuprea s a observat si majoritatea baloanelor s au spart.

Toate balurile sunt lafel de lungi daca nu sti cum sa te distrezi si daca nu participi cu nimic.Pentru cei care au fost implicati sigur nu a fost lung.

Alex nu e Michael Jackson sau U2 si pentru Romania si pt. bani pe care ii primeste se poate spune ca a excelat.Oricum majoritatea au vazut numai dansatoarele si s au dus acasa sa lustruiasca tacamul.

In toata lumea majoritatea probelor de aptitudini st cu dans si au fost chiar frumoase si coregrafia mi a palcut si felul in care au dansat(nu st profesionisti).Unele perosane chiar au vrut sa participe la dans si nu au fost in stare (cum ar fi cel care a scris acest articol)

Ca sa castigi un cosncurs de miss sau mister conteaza si cum arati nu nuami proba de aptitudini si poate a fost cea mai complexa proba da a fost smecherie si Andreea e piesa.

Baiatul ala mai emo chair nu stiu ce cauta la mister.

Nu stiu dc te lauzi atat cu haka care nu a fost ideea ta si st sigur ca el habar nu are ca a fost si anul trecut melodia .Ma intreb daca 50 cent scrie la el pe blog ca i am furat melodia.

Nu mai zic ca si tu o arzi ultras ca zici ca am ceva cu tine oricum fenomenul asta cu ultrasi la noi in Pitesti e o porcarie in mare parte(parerea mea).

Nu cred ca are nimeni nevoie de felicitari ironice si cred ca nimeni de la clasa a 11-a nu era in stare sa organizeze balul mai bine mai ales cu probele si sponsorizari poate daca era alt profesor coordonator nu doamna aia de romana era mai bine.Cum zicea un prieten de al meu ca numai incultii dau citate…

Wc st facute sa mictionezi si sa dai la boboci asa stiu eu.
Daca nu iti place la zion nu te duci ca nu e obligatoriu si nici nu e inclus in invitatie.Ar trebui sa fi bucuros ca nu ai platit intrarea si daca nu era zionul nu mai aveai femeie acuma deci cred ca ti a cam placut .

Barfe st si o sa fie mereu.

E USOR SA CRITICI SI FOARTE GREU SA ORGANIZEZI UN BAL!!! Articolele in genul asta al trebui sa le scri la tine pe blog.Esti mai frustrat ca Mirecea Badea.Vad ca numai Andu face treaba pe aici.

11A astept un suc!

bog spunea...

O opinie bunicica. Hai sa o luam pe rand:

- incepem printr-un punct comun;

- mie nu mi s-a parut ca a excelat. nu am zis c-a fost nasol, nici nu am comentat mai mult. daca nu e pe gustul meu, nu inseamna ca nu e pe al altora;

- da, am vrut sa-ncerc si nu mi-a fost rusine sa recunosc ca nu am putut face fata. dar am decis sa renunt decat sa cad in penibil. iar de la probe se asteapta la ceva mai original. dans, dar combinat cu altceva. complexitate :);

- nu am zis ca a fost ideea mea haka. melodia de intrare a fost ideea mea, dar nu asta am vrut sa scot in evidenta. plus de asta, am auzit ca au fost intrebati organizatorii daca e vreo problema ca se intra pe aceeasi melodie;

- nu prea o mai ard ultras. m-am lecuit. iar fenomenul asta e cam praf peste tot la noi in tara, dar sa nu deviem;

- felicitarile erau cat se poate de sincere. ei s-au bagat sa-l organizeze, nu i-a obligat nimeni s-o faca. iar daca te bagi in ceva, te bagi sa iasa cat mai bine. plus de asta, deocamdata toti care intra sunt ca niste neplatitori de bilet, nu scot nimic din asta, o fac pentru ca am o parere. simplu, nu-ti place, nu intri! :);

- am criticat doar modul de a se comporta al unor indivizi de prin zion. nu am zis ca nu m-am simtit bine, ci doar jignit de ignoranta unora;

- cum am zis si mai sus, nu i-a obligat nimeni sa se bage la organizare! si-au asumat asta, isi asuma si criticile. nu vad de ce as fi frustrat, atata timp cat imi exprim o parere, egala cu a oricarui alt copil. la mine pe blog? asta e blogul lui andu si al meu. si da, andu face treaba foarte buna. poate ai facut remarca asta in speranta ca ma ataci. daca nu, te invit sa treci peste articolele mele.

te-am pupat

andu spunea...

:)) ce-mi place cum va certati voi

andu spunea...

andu face treaba buna in orice domeniu :>:>

andu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Danut spunea...

Parca blogul era al liceului sau poate numele si ce mi ai zis tu m au facut sa cred asta.Mi a placut aia cu neplatitor de bilete chair daca nu e decat o scuza penibila si eu nu am zis nimic ca sa rezulte ca nu imi palce blogul doar criticam articolul tau cum si tu criticai balul este parerea mea despre articolul tau.Esti frustrat in ceneral ca te cunosc da despre asta vb in particular.Si bunicica e sti tu cine opinia mea este foarte buna.Accept scuzele oricum si nu te pup ca nu iti place.

bog spunea...

blogul este despre liceu. despre ceea ce este in liceul asta. dar aici se afla parerile noastre.

sunt frustrat cand vad cacatul in care ne scaldam cu totii. vezi asta la postul de mai sus. sunt frustrat cand simt tot ceea ce e in jurul nostru... din pacate, daca alegi sa o spui sus si tare esti vazut negativ. accepta si imbratiseaza societatea? nu, niciodata.

da, ti-am raspuns la opinia de mai sus. doar ca am incercat sa-ti explic: daca nu-ti place, nu citi. pe principiul pe care tu mi-ai zis sa nu mai servesc zion.

Danut spunea...

Bogdanel tati eu ti am zis sa nu mai vi in zion pt ca ai zis ca e de cacat si ca nu iti place.Eu nu am zis ca nu imi palce blogul "tau" doar comentam ca daia ai sectiune de comentat ;)

bog spunea...

da. si parerile au fost expuse. nu e doar blogul "meu". dar spunand ca iti place doar ce scrie andu, te-am invitat sa vizitezi blogul doar pentru a-i citi lui posturile.

era o invitatie, o sugestie. dar atata timp cat discutia e placuta (chiar si in contradictoriu) sunt mai mult decat bucuros sa o port. si sa si accept unele argumente. ca-n cacat nu le stiu pe toate.

te pup doar daca ma lasi :))

Danut spunea...

Sunt de acord cu tine la ultimul comentariu da imi palce sa am ultimul cuvant B-)