miercuri, 21 ianuarie 2009

Hei (W)Ho(re) !

Hei snoop dog! (in traducere - caine care isi vara nasul peste tot, in special pe unde nu trebuie) Mind your own business!

Man, tocmai ne bucuram de iubitul nostru spate. Dudes! E bantuit de paparazzi! Daca nu sunteti mandri ca sunteti fumatori...puneti-va glugile in cap si luati-o la fuga. Prieteni, a inceput distractia! In deosebitul nostru spate se fac poze! Se fac poze dintre cele mai artistice si selecte! Sunt 100% gratis si facute cu cea mai mare placere si cel mai mare drag.

Acum seriously...(Not :-") ... Nu intentionam sa ma duc acolo, dar...a venit cineva stupefiat la mine, pe scarile liceului:
- A venit in spate!
- Si care-i smenu? Asta face de aproape 1 an...
- Ei bine, iati-o p'asta: NE-A FACUT POZE!
Ah, imi statea pe limba sa intreb "Macar ai zambit?", dar...era cineva care chiar ar putea avea probleme si ii inteleg cazul...dar...mai tare as fi ras de ceilalti...ce-i drept...nu m-am abtinut ;))...dar...si mai tare radem de HE WHO MUST NOT BE NAMED. Uneori suntem atat de surprinsi de unele chestii incat ne spunem: "Am trait s-o vad si p'asta!"

Well...uhm..."Say cheese!" si bafta! =]

20 de comentarii:

woody spunea...

:))))
foarte tare:)))
dar am syo o intrebare cine e cel care a facut poza? oricum e cam sarac cu duhu......

Amy spunea...

eee ... you know...THE BIG GUY :>

Anonim spunea...

Si eu eram azi in spate si m-a prins :))
il dau in mortii lui ca n-are ce sa faca ca nici macar nu practic eram cu unii :p
sa va asteptati acu sa iasa din orice cos de gunoi cu aparatu si sa zica "mersi mersi" cum a facut azi
omul asta ori n-are treaba,ori are un fix...se crede la vanatoare cred.

woody spunea...

crek i-au murit neuronii ar trebui sa il lasam k sufera destul.....

Anonim spunea...

sa aveti si voi aparatele pregatite si cand tzashneshte din tufis sa ii faceti poze :)).. ar fi ceva interesant sa-l vedem p peretii liceului cu aparatu in mana

Amy spunea...

da, robert, si eu m-am cam gandit la asta :D

bog spunea...

pfua. nu-l mai injurati va rog. are el vreo vina ca sunteti fumatori? ;;)

Amy spunea...

eh nu l.am injurat...ai vazut ca eu consider ca odata cu asta a inceput si distractia :D

Anonim spunea...

de la mine pt costache: sa isi faca un calendar din pozele alea si sa si-l puna la dus ca e obsedat, poate ii mai trece pofta!! daca apare vreo poza cu mine ii ziceti si voi ca st la decembrie>:)

Anonim spunea...

da si eu am fost victima unui paparazzi..si tzin minte si acu cuvintele celebre "data viitoare ejti a mea":)))

Anonim spunea...

buna publicatia asta :>

Anonim spunea...

daca vine sa v a faaca poze, il luati de gat si zaambiti:))

domnule C, incercati sa fotografiati un glont din fata:D

(si am vorbit chiar si respectuos)

Anonim spunea...

NU inteleg frate ce-l freaca atat pe coFUCKIN'stache ca fumam noi! DUDE go F**k yourself!

Anonim spunea...

mai ai neagra la jumate
ami bagi la aparate
ca ai soarta si tupeu
luate-ar in brate un leu
:|:|:|

Amy spunea...

myyy gooood, prietene...you're sooo sick!!!!! :)))))))) =))))) vai...vai nu :))
nu! nu! rex lasa blocu!

Amy spunea...

app de postu asta...ma duc sa fumez :D:D :))

smoke spunea...

e penibilitatea intruchipataaaaaaa:))) zilele trecute s a simtit foarte rau... a avut febra 40 grade:)) cred ca l-au ajuns blestemele=))

Dionis spunea...

what's the big problem? saptamana trecuta au aruncat chiar cu apa calda pe noi "dusmanii boborului"/teroristii/alte personaje obscure

Dionis spunea...

dark soul, se pare ca blestemele nu tin decat trei zile, dovada: saptamana asta the head-master tanar si infloritor.

Anonim spunea...

Costache dupa ce il cunosti devine chiar simpatic, eram vreo 3 oameni in spate si deodata apare el, pune mana pe umarul nostru si zice: "Dragi copii, lasati dracu tigarile ca va omoara, nu vedeti ca doar eu am grija de voi" dupa care a plecat si ne-a lasat sa ne terminam treaba.