luni, 19 ianuarie 2009

Pfuai de capu` meu, ce tragedie mondiala!

Pentru azi am doua tari: 

1. A facut M*** accident :)). Unii ar zice: "vai, razi de raul omului, nenorocitule!!". Pentru ei, nu am niciun raspuns, ca ori nu cunosc (deci nu tre sa-si dea cu parerea), ori sunt atat de prosti si de ignoranti incat... tre sa pape ce fac dupa ce termin postul asta.

Sper sa o falimenteze, sa plateasca pagube, sa o bage in parnaie. Ca sunt profi in liceul asta, in orasul asta, in tara asta care se chinuie sa traiasca dupa o zi pe alta. Si ei mai si cunosc ceva materie, poate chiar multa, foarte multa. Si abia o duc... Pe cand ea, o surda si o chioara analfabeta care face cel putin trei greseli gramaticale pe ora se lafaie cu afaceri si pe coaste de azur. Mai e si presedinta asociatiei p**lii (pielii) mele de scriitori, mai scrie si poezii impresionante, mirobolante. 

2. m-am razgandit, nu mai scriu a doua chestie. o las pe maine, ca nu fierbe asa de rau. plus ca avem si poze (sper!). 





7 comentarii:

Amy spunea...

cine e MUIA? ca parca dadeam dracului cenzura :D

Amy spunea...

o surda si o chioara analfabeta :)))))))))))))

smoke spunea...

despre cine vorbesti?:)))

Isa spunea...

eheeeeee :)))))))
chiar ma gandeam cand o sa se scrie ceva de missa misselor :X:X
si sa nu uitam..totul este pentru bac ;)

Anonim spunea...

boi da despre cine e vorba? k suna tare postu da sa stim si noi despre cine e vb:D

Isa spunea...

cred ca m*** vrea sa-si mentina numarul de accidente/semestru..ce e in neregula cu asta?:(

Anonim spunea...

pei da ca acu e la moda ca bateozele sa fie poete (ex nichita)>:))))