vineri, 16 ianuarie 2009

Vorbim

^Vorbeam la inceputul anului scolar de boboci emo...ii avem! Nu-si taie vene da' se-ndoapa, cica, cu diazepam...
^Vorbeam ca spatele nu mai era ce a fost odata...acum a redevenit, fumam in voie, intram pe ce poarta a lui dorim...
^Vorbeam ca-s cei de-a noua confuzi si dezorientati...din cate vad eu, sunt mai familiari liceului decat restul elevilor, prin manifestarile lor mai mult sau mai putin placute...
^Vorbeam zile la rand despre mega balul Bratianu si cum s-a-mbatat cutare si cutarita a castigat missu/misteru'...well...acum am si uitat de existenta lui, cum baietii au uitat dansul...si asa mai departe :-j...
^Vorbeam speriati de gramada de noi profesori...ei bine, acum ne bucuram de prezenta dansilor la ore si suntem foarte fericiti ca ii avem ca profesori...
^Vorbeam ca blogul va fi necenzurat...si asa este...MA BITE...
^Vorbeam de colegii scarbosi si iritanti...si vom continua s-o facem...
And I say Bratianu ... is my highschool ...
Si cu ocazia asta...La multi ani 2009! =]
Bafta la medii !

17 comentarii:

Anonim spunea...

vorbeam de multe. si in majoritatea am avut dreptate. oricum, traiasca bratianu :))

Amy spunea...

clar, mica mea planta ;))

Anonim spunea...

da buh:)) tsi am spus k mor de soooomn dar enfin , trecem peste ... cat despre liceu e ok frate , dak mai snt j pers km e tipa aia kre au altfel d probleme ...nah , se mai intampla ...kt dsp ma bite :))) ai fst subtila ,vb ceea

Anonim spunea...

Oh daaa....Ma bite :))

Anonim spunea...

Ma bite, asa e frate :)) !

Anonim spunea...

bla bla bla ce inseamna Ma Bite????

Amy spunea...

ma bite - pula mea :)

Anonim spunea...

daca spuneti voi eu va cred....

Anonim spunea...

in ce limba???? si u daca esti fata nu prea ai cum sa ai:-?:-j

Anonim spunea...

e supermegahipersexy ce ai scris tu aici si total adevarat! daaaar ... un lucru m-a 'nervat!Cum la multi ani 2009,daca 2009 e doar un an! :))

cheers!

Amy spunea...

o am, o am :>

glumesc, e doar o expresie...
si limba aleasa e franceza :)

Anonim spunea...

:)) Ma bite :)) franceza sa ne traiasca :>
la fel ca si Bratianu, cu bune si cu rele!

Anonim spunea...

ai dreptate in mare masura, poate mai putin cu unii din noii profi...care am obs k sunt un pic cam aiuriti, si perversi intr-o mica mare masura:)) adevarat graiesti si despre noi ..cei de-a noua, desi sper k nu ma incadrez la categoria "manifestari mai putin placute":P

Anonim spunea...

daaa exact:) ce bine k au deschis si poarta cealalta:))) k sa nu mai ocolim:D:X

Anonim spunea...

eeeeee, te ai stricat la aia cu dansu:P:P

Anonim spunea...

doua capre se duceau la munte :))))
ma bite, cum spui si tu...

smoke spunea...

daaaaaaaaaaaaaa spateeeeeeeeeee:X:X:X cel mai frumos loc din tot liceul