marți, 2 noiembrie 2010

Numaratoare inversa

Printre maldarele de permise si invitatii, printre miile de intrebari si nedumeriri, nemultumiri si altele asemenea, mi-am facut nitel timp sa mai adaug doua trei vorbe pe aici, despre bal (la rugamintile mogulului).

NU dau nicio explicatie. Scriu un micut post doar.

Mai sunt 3 zile pana la bal. Vineri la ora asta vor fi deja varsate numeroase lacrimi de bucurie sau de tristete, dupa anuntarea castigatorilor concursului de miss si mister. Daca aveti putin noroc si putina rabdare sa ii urmariti, veti vedea ca au depus ceva efort. Avem si noi, organizatorii, niste momente ale noastre, chiar dragute as putea spune. Eu una sunt chiar multumita si aproape mandra de cat si ce am muncit pana acum. Sper doar sa placa si celorlalti si sper sa nu primim critici nefondate.

Am trecut prin multe chestii in ultima luna. Am slabit in ultimele trei zile doua kilograme. Fara sa depun vreun efort in acest sens (nu ca nu mi-ar conveni). M-am/ne-am suparat si m-am/ne-am enervat la repetitii. Am avut surprize placute din partea cui nu ma asteptam. APROAPE am plans (n-au reusit pana acum sa imi stoarca vreo lacrima) de nervi. Am tipat, am dat capace. Am incercat sa fiu draguta. Am incercat sa ma imprietenesc cu toti, sa ii inteleg si sa incerc sa le fac munca mai usoara.

Daca n-am reusit in totalitate, nu e numai vina mea/a noastra. Da, responsabilitatea este a noastra, dar nu si toata vina. Eu una simt ca am facut cam tot ce am putut. Acum, asteptam sa vedem rezultatul final. Inca doua zile. Imi doresc sa fie bine, sa ne intelegem pana la final si sa facem ceva frumos impreuna.

Si vreau sa va placa. Vreau sa vreti sa va placa, nu sa plecati cu premisa : "o sa fie naspa", "pun pariu ca am dat banii degeaba" sau "mai bine stateam la locul meu". Daca ganditi astfel, oricat de frumos ar fi balul (si cu asta nu zic ca va fi, desi cred), veti gasi nod in papura. Gen, daca te calca cineva pe picior ca e impiedicat sau ca nu se uita pe unde merge, sa ziceti "a fost o aglomeratie de s-a calcat lumea in picioare".

Ma adresez si celor care nu vin la bal, chiar si acelor cativa profesori care poate citesc blogul. Aveti in cap o idee preconceputa, ca balurile sunt din ce in ce mai urate. Nu puteti sti daca nu sunteti acolo. Imi pare rau daca v-au dezamagit unii, dar poate se revanseaza altii.

Daca am facut vreo greseala gramaticala sau de exprimare, e de la oboseala. Si de la stress. Ne vedem la bal :)

8 comentarii:

Anonim spunea...

hai dute

Anonim spunea...

penibil blog

bogdanelul spunea...

Cam semeni cu profa de franceza, la explicatii.

Nene, e bine sub anonimat nu? E bine sa nu fie nevoie sa-ti argumentezi vorbele, ca doar scrie anonim acolo si nu te trage nimeni la raspundere.

Bafta la bal, sper sa aud de bine despre el.

stics spunea...

bai asta cu penibil blog...daca esti asa smecher ia zi`mi ma numele tau si deasemenea, al blogului..sa vedem cat de "sucar" esti

pana una alta taci si inghite;;)

bog spunea...

Anonim Anonim spunea...

hai dute


probabil crezi ca "dute" se scrie ca "fute". cum are ma-ta pe usa cand apar io... "ma fute".

bog spunea...

si acu despre bal, putin: bafta, fratilor! nu-s prea optimist, v-am zis-o. cu atat mai bine daca o sa va iasa.

si promit sa nu fiu cat se poate de critic. :))

Anonim spunea...

ce draguuut taticu blogului si fratioru mai mare iau apararea fetitei :)

Fulvi spunea...

awww ce draguti sunt anonimii astia aproape ca-mi vine sa-i mananc:))