vineri, 29 februarie 2008

Dragostea Din Teiu

Buna seara, dragii mei elevi, scumpii mei elevi, bine v-am regasit in aceasta sala, incapere, locatie, foarte veche, dar plina de istorie, de intamplari deosebite, fascinante, care au scris istorie, care ne-au marcat. In aceasta seara, acum, o sa va relatez o intamplare, o scurta poveste, cu si despre mine. Vreau sa fiti atenti, sa ascultati ceea ce am sa va marturisesc. Am 37 de ani in invatamant, mai mult decat au unii parinti ai unor negi, al unor crengi stricate ce trec ca gastele pe ulita prin stimabila si ancestrala constructie in care am deosebita placere si satisfactie de a preda cu sudoare de 37 de ani. Nu pot sa imi imaginez cand observ comportamentul acestor indivizi, care sunt inculti si nepregatiti, niste sugari de san matern pentru mine. Este indubitabil necesar sa le rememorez acestor graunte ca noi, domnii si doamnele profesoare, punem notele cu pixul pe care il avem in mana, ca noi le decidem soarta, viitorul, chiar daca catalogul apartine liceului, acestei institutii de invatamant. Ei se cred la reuniune, la discoteca, la bal, dar le arat eu lor. Data care urmeaza, viitoare, o sa va povestesc despre copilaria si adolescenta mea, cand eram un student model, nu ca negii aia...

sursa: http://bogonblog.blogspot.com

3 comentarii:

Anonim spunea...

heheee :))..o stiu:>..buna rau de tot:))

andu spunea...

daca nu faceai tu reclama nu se putea:)))

andu spunea...

:*:*