joi, 21 februarie 2008

Si eu POT - Razbunarea

" Şcoala argeşeană se degradează din ce în ce mai mult, iar nişte istericale de adolescenţi necopţi nu ne vor opri din demersul nostru. Suntem şi noi părinţi... "-sursa, ziarul top, ziua de azi (uitati-va la data si voi).

Incep prin a ma intreba: acele istericale de adolescenti nu au parinti? vreti voi sa ne educati? jurnalisti platiti, ca toti ceilalti din Romania? sau directori si profesori corupti? voi vreti sa ne educati? ei bine, nu, pe mine ma educa mama si tata. Pe ceilalti ii educa cei care sunt in masura, parinti sau rude. Nu voi!

Nu voi vorbi despre restul articolului. Nu tin partea nimanui. Pentru ca, si in razbunare e un adevar. E o vorba veche care spune: "Fara foc nu iese fum." Si li se potriveste ambelor parti in acest caz...

Nu e normal sa te dai la eleve. Sa te uiti adanc in decolteurile lor.

Dar nu asta a fost problema. Problema a fost ca profesorul a fost corect...

P.S.: Sloganul de la Bergenbier.

7 comentarii:

Anonim spunea...

;)..mai are si el momente de luciditate:D

Anonim spunea...

nu a fost corect deloc. cei din ziar au fost prea draguti, pt ca daca ar fi luat declaratiile elevelor care au fost chinuite de el, nu i-ar mai lua nimeni apararea. din cate am inteles eu, blogul este al unui baiat, asa ca nu poti sa intelegi cum se simte o fata cand un bosorog ca ala se uita in decolteul ei, o pipaie si se da la ea in cel mai scarbos mod. nu mai faceti acuzatii aiurea atata timp cat voi nu il aveti profesor si nu ati fost in clasa aia sa vedeti ce s-a intamplat cu adevarat ;)

Anonim spunea...

ba cel care are blogul il are k profesro;)

Anonim spunea...

serios? :)) ia intereseaza-te daca varascanu este profesor la 10 F ;)

Anonim spunea...

:)))) blogul nu apartzine numai unia ..ci sunt doi...iar autorul acestui articol nu este cel despre care vb u

si nu e frumos sa scri clasele ..si mai putzina ura;)
eu una imi cer iertare ptr k am jicnit ..dar pur si simplu e parerea mea ce am scis in toate commenturile nu doar cele de la acest articol

bog spunea...

"cel care detine acest blog" e doi, ca sa zic asa.

andu spunea...

dap eu nu-l am ca profesor si nici nu ma intereseaza problema foarte mult:D
dar asa cum zicea "vasile" stem doi... si el il are ca profesor, si dac va uitati articolele despre vara st postate de el.
eu am pus doar o concluzie azi:D