duminică, 10 februarie 2008

E si Maine o Zi...

Dragi prieteni, aceasta lunga si frumoasa vacanta a ajuns la final. Am trait intens multele zile ale ei, bucurandu-ne de libertatea pe care am asteptat-o un semestru intreg. Din pacate, orice lucru are si un final. Acest lucru are un final brusc.
Maine trebuie iar sa ne sune ceasul, sa ne facem ghiozdanelul si sa mergem voiosi la ale noastre scoli, unde vom fi intampinati de mult-prea-bine-intentionatii domni profesori care ne vor arata drumul cel bun spre reusita in viata ( " Ai carte, ai parte."- "Ai bani, ai de toate, iti bagi p***-n ea de parte" ).
Se anunta un semestru frumos, palpitant pentru multi dintre noi. Unii vor avea emotii de genul "10 sau 9", "baga-mi-as am luat 7", "ma omoara mami ca am luat 4", altii se vor gandi ca tot ce trebuie sa faca este sa nu ramana. Corig/jenti. Sau repetenti. Si ca trebuie sa aibe nota cat mai buna la purtare (pe aceasta cale, va salut pe voi, cei din ultima categorie).
Sper ca nici semestrul asta sa nu-mi cada vreo caramida in cap, sa nu vina vre-un cutremur. Vreau, in schimb, sa-l cunosc pe domnul nostru director, sa-l intreb cu ce sampon se spala.

Bafta in semestru asta. Ave Brati!

Niciun comentariu: