marți, 16 septembrie 2008

Asteptari de boboc

Hmm..Stim cu totii care sunt asteptarile de boboc..si e clar ca asteptarile se ridica la un rang inalt si de aceea unora li se va parea o dezamagire.Privind realist e evident ca nu are cum sa fie totul roz.
A fi boboc inseamna ceva nou…o mare SCHIMBARE si nu ai cum sa-ti imaginezi asta ca elev de clasa a 9a pana nu vezi cu ochii tai…sau mai bine spus pana nu simti pe pielea ta.
Lasand la o parte asta..Prima asteptare pe care o am e ca atunci cand intru pa poarta(ignorand grupurile compacte de elevi ami mari) sa simt aerul ala tare de liceu.Si sa incep sa mi creez universul raspirand aerul ala…Apoi evident cine nu-si doreste colegi de treaba (sau macar cativa)profesori&co.
Nu mi am strans un car de emotii si nici de asteptari pentru ca asteptarile sunt clar evident logic TOTAL diferite de impresiile de dupa…Sa vedem.. mac mac… cum o sa fie:D
poza publicata de ~February20


Un comentariu:

AdelinDumitru spunea...

Da..deci la mine a devenit clar..trebuie sa chiulesti cat mai mult pentru ca n-ai rezista altfel..dar bine tre si sa inveti ca n-ai ajuns degeaba la Bratianu..hai mainile sus Bratianu cum zice Ropcea..pana acum pot sa zic ca imi place aici.Nu cladirea,dar cei din liceu sunt OK. cei mai mari nu sunt nesimtiti ca in alte licee sa se ia de tine ca esti boboc si chestii din astea.Si clasa in care am nimerit imi place..Bine,sunt unele persoane pe care nu le suport.Andreea sti despre cine vorbesc.