marți, 2 septembrie 2008

Internatul NU e Bratianu!

A ars liceul si noi nu am comentat nimic. Si de ce am comenta? Sincer, nu ma intereseaza deloc de internat. Pentru ca in internat nu e farmecul liceului. Acolo nu esti in pericol sa cada cladirea pe tine. Nici macar nu-s gauri in podea (retusate apoi de o scandura batuta in graba peste de mesterii aia batausi si alcoo... amabili de la liceu). Sunt termopane, nu e frumos. Sunt calculatoare, ce aduc aminte de epoca in care traim (e posibil pentru un liceu istoric, pastrator de traditii?). E curat la toalete (chiar daca se pastreaza traditia - toalete la comun).

Sper ca v-am lamurit de ce mi (NI) s-a rupt de internatul in flacari.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Amice, eu prefer sa imi fut orele de info in internat unde pot sa ma mai joc ceva in timpu' orei, daca tu preferi sa te dai cu capu' de banci in timpu' orei de info e problema ta.

P.S.: in laborator nu sta profu' pe capu tau mai pleaca sa stea la cafea in anticamera aia :P

andu spunea...

plm... pe voi va lasa singuri ca faceti in ala primu inseamna:D... da eu fac in IV sau in VII si sta aia mereu pe capu nostru, mai ales pe al meu

Anonim spunea...

pai de ma andule daca te iubeste femeile! ;)

bog spunea...

pt rackeru': La fel ca al tau comentariu, si postul este unul subiectiv (unii se pot regasi in el...). Crede-ma ca mi-e egal in ce clasa sau laborator se presupune ca fac informatica. Pentru ca proful nu sta pe capul nostru. :)