miercuri, 17 septembrie 2008

In spate

Eu intodeauana am crezut ca lumea din bratianu e deschisa la minte si vrea sa isi faca viata de liceu cat mai placuta, sa nu exagerez... aproape toata lumea :D.
Mda... nu prea imi pasa de majoritatea din liceu, dar imi amintesc ca pe clasa a 9-a toate pauzele le petreceam in vestitul "spate" unde se strangeau toti fumatorii din liceu plus alte persoane. Acolo veneai sa vorbesti despre ce se mai intampla prin liceu, sa injuri profu' care ti-a dat 3, sa vorbesti orice :D. Toti se cunosteau intre ei.
Pe clasa a 10-a deja lumea era mai putina, era ok si atunci pana a aparut "el", nu are rost sa spun cine e "el", conteaza ca el a fost ridicat in functie si a vrut sa arate ca el poate sa faca ce vrea. A inceput sa ne urmareasca peste tot, sa ameninte cu amenzi si tot felu de balarii. A reusit sa ii sperie pe toti, nimeni nu se mai ducea in sapte ca poate dadea de el, in final mai eram vreo 4 care mai pierdeam pauzele pe acolo apoi au mai aparut cativa.
A inceput clasa a 11-a si vad ca el nu isi mai face aparitia deloc, cred ca ia in calcul ca majoritatea au peste 18 si sunt "independenti", sau poate a inteles ca e degeaba. Majoritatea fumeaza prin baruriile de langa, dar ce rost are sa mergi pana acolo somnoros si inghetand de frig cand poti sa mergi "in spate".
Nu numai asta e problema in liceul asta, dar daca ei vor sa faci cum vor ei, trebuie sa faci asa? Tin sa amintesc porcaria cu uniformele unde s-au aruncat banii pe geam, o porcarie. Nu toate deciziile "de sus" sunt bune, daca stau bine sa ma gandesc nu am fost martor la nici o decizie buna a lor. Daca ei zic sa facem ceva ce nu ne convine, asta nu inseamna ca trebuie sa ne resemnam si sa facem ca ei. Trebuie sa ne opunem cand trebuie, sa nu ajungem cum au ajuns generatiile de dinaintea noastra care ne-au adus aici, aici unde suntem... condusi in parlament de niste bizoni care ne fura, ne fura la fel cum ne fura si ti... rromii, ce dracu ma ca daca ma gandesc umpic pe noi ne fura toata lumea! :lol:

Multumiri rackeru pentru articol.

5 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca "spatele" este cea mai frumoasa amintire legata de primul meu an de liceu... mi-e dor de pauzele pierdute acolo :|

smoke spunea...

e cel mai frumos loc din tot liceul... imi amintesc atunci cand intram pe portile alea rosii, si tomberonul aveau farmecul lui... cand erai acolo pur si simplu, invaluit(a) in fum de debarasai 10 minute de scoala, de profesori sau de tocilarii clasei care se laudau care a citit mai mult..

Amy spunea...

uhm. da, si mie mi.e dor de locu ala. tin minte cand eram clasa a 8a si veneam in vizita. vai ce.mi placea.
acu e gol si urat. pf. nu stiu ce c***t sa mai zic. am ce sa zic? n.am...

Anonim spunea...

de dimineata a inceput sa vina mai multa lume :D

Anonim spunea...

Azi a venit in spate cu un discurs total aiurea... internatul nu a luat foc de la tigari, noi nu ne imperechem in spate si cine esti tu sa ma cenzurezi pe mine, era pauza, ce treaba aveai tu cu mine ca vorbeam la telefon. Poate ca ai dreptate si ne dai un sfat bun: "fumati in ce carciuma sau bar vreti voi dar nu aici", bine sefu, ai cumva si o carciuma preferata ca daca ma intreaba mama unde am chiulit sa ii spun unde mi-ai... pardon, mi-ati recomandat! Respectele mele, domnule.