miercuri, 17 martie 2010

Cand idiotu` se plictiseste sau Despre altii ( I )

Un prieten mi-a zis de un blog din zinca de zice de noi ... O sa comentez mai incolo, dupa ce ne documentam.

Incepem seria de atacuri rezolvandu-mi plictiseala in asteptarea marelui meci. Lui Silviu i-am promis ca nu zic nimic de blogul lui pe care pune niste muzica interesanta si pe care ar merita sa-l vizitati. N-o s-o fac.

O sa ma iau insa de adelin petrisor. De ce? N-am nimic cu el, dar ma plictisesc ingrozitor si trebuie sa critic ceva.

http://electroglotospectrografie.wordpress.com/ In primul rand titlul. Vrei sa ne arati ca stii cuvinte sau jocuri de cuvinte? Ai reusit sa ma impresionezi rau de tot. Si... scoate-ma din blogroll, te rog. Probabil l-ai pus pe becali sa arati ca nu-ti place si cat de tare esti ca i-ai gasit adresa. Daca-ti place... iar ma impresionezi. Acum, sa o luam pe rand:

- Cel mai ciudat e ca spune ca nu se asteapta sa fie citit, dar propune exercitii de gandire, cinestiedepeundecopiate. Plus ca face remarci " Nu este problema mea soarta acelor oameni. Nu e vina mea ca nu au invatat pentru a duce un trai decent si pentru a avea o locuinta sigura. In afaceri nu ai voie sa ai sentimente. " Iar in alt post spune despre Dumnezeul care semnifica iubirea. Plus ca nu face diferenta intre a ramane om, a nu calca pe cadavre pentru a ajunge undeva si orice pentru a ajunge sus. Exercitiul tau de imaginatie denota falsitate. O duritate infatisata, contrazisa apoi de posturile ce urmeaza.

Cat despre citate? Nu ai nevoie de niste citate pentru a te ghida in viata, amice. Trebuie sa-ti creezi singur propriile idei, valori, de la care sa iei cate ceva. Nu sa copiezi. Bonaparte a spus de imposibil pentru ca realizase ceva si pentru ca era un geniu. Nu te compara cu el. Esti un mare visator (sunt un dragut, ha?) spunand ca nu exista imposibil. Exista, peste tot. Si nu am nevoie de un citat pentru a-ti spune ca trebuie singur sa definesti ceea ce e posibil si ce nu pentru tine. Traind cu impresia ca poti totul, nu vei realiza nimic. (Si asta suna a citat, nu? corelatia totul - nimic, antiteza dintre ele te impresioneaza, nu?)

Cat despre dragoste... Ai trait-o pentru a putea vorbi? Sau ai trait-o si acum scrii pe blog duritati in speranta ca fata din povesti va citi si va vedea cat de schimbat si de rece esti tu? Pozezi in altceva, un altceva fals rau de tot.

Tu citezi niste truisme banale spuse de niste insi in anumite conjuncturi. O faci pentru a-ti arata inteligenta si cunostinele vaste in materii de persoane celebre? Sau iti e greu sa tragi singur niste concluzii si trebuie sa le incluzi in ghilimelele altora?

-Te iei de biserica, propunand celor trei cititori care dau clic din politete pe status sa isi puna intrebari. O, dar vai, multumim tie pentru ca ne-ai luminat! Au fost atatia care au scris atatea despre religie, despre cat de naspa sau cat de buna e. Consumi timp inutil filozofand despre ceva ce altii au facut mult mai bine inaintea ta. Fara rezultat. Fiecare isi are propria credinta.

Daca biserica nu facea razboaie, probabil ne inchinam stand pe un pres si nu mancam carne de porc. Daca-l admiri pe 18 (tre sa stii cine e, daca-l admiri), atunci a-i fi de acord cu tacerea bisericii in legatura cu exterminarea evreilor. Sau inteligenta ta nu a auzit de "Consiliul inteleptilor sionului"?

Eu nu sunt indoctrinat. Revoltat sunt. Frustrat sunt de multe din jur. Dar incerc realismul si inteleg ca nu pot schimba mari lucuri. Asa sunt multi din jur. Intrebarile sunt puse, raspunsurile gasite... Tu urla, lupule, aiurea. (uite, alt citat, cu tenta mioritica...)

Vrei in vama ca sa pari cool? Viitorul elev de la harvard nespalat doua saptamani? :))

Iar limita... Limita trebuie sa fie impusa de respect. Sau nu ai gasit vreun citat care sa vorbeasca despre asta?

Sincer nu ma intereseaza ce faci si ca esti un rebel care chiuleste sau ca te duci la alergat. Spune-le amicilor tai despre asta. Cred ca cititorii blogului tau stiu deja ce vei face, nu tre sa o citeasca si virtual. Ma-ntelegi? :>

Cat despre Romania tara de cacat... crede-ma ca dupa toata analiza asta, dorinta de a parea altceva, duritatea inchipuita pe care o arunci pe blog nu ma face sa spun decat ca ... tu chiar te-ai nascut in locul potrivit. Si asta e un citat adaptat, potrivit situatiei, sper sa-ti placa. Fii mai relaxat, fii tu insuti. Nu te ascunde in spatele unor vorbe spuse de altii, nu te ascunde in spatele conspiratiilor si indemnurilor la intrebari despre religie.

Imi place umorul tau debordant (retine cuvantul asta, noteaza-l, poate va fi un alt titlu de blog!). "un tip la vreo 50 de ani, cu burta si mustata (nu,nu este Guta)" hm. guta nu mai are mustata. (si asta e o ironie, stii...)

... Numai incultii dau citate, citeaz-o p-asta... Nu te supara, am scris spre binele tau. Si spre al meu ca m-am distrat oleaca.

P. S. : Anonimule care ai dat comentu` lung, bine punctat. Ti-am scris aici ca ai zis ca nu prea te pricepi la bloguri, poate nu mai citeai si raspunsul la comentariu. Iesi din anonimat. E nevoie de insi care sa scrie si despre problemele din liceu, nu sa-si piarda timpu` aiurea aberand despre alte bloguri sau folosind blogul ca mod de distractie. :))

11 comentarii:

Andreea spunea...

cat merita criticat...adelin micul 'filozof'..:)

stics spunea...

trist, dar adevarat! acum ca ai fost primul care a scris despre aceasta "persoana mondena" de la noi din liceu, pot sa spun si eu ce gandesc. Multumesc pentru curajul acordat!

sugus spunea...

Salut:).
Te iei de Adelin.Imi este prieten,si cred ca ar trebui sa ii sar in aparare.
Nu stiu cati ani ai tu,dar presupun ca esti foarte matura,deh...numai un om matur poate scrie asemenea articole de o asemenea anvergura...Numai un om matur se crede atat de inteligent.
Dar,stii,cand erai mic si te jucai,si te ofticai ca pierdeai,incepeai sa te smiorcai si te duceai repede la mama ta,iar mata,iti spunea dulce si suav-Nu mai plange puiule,nu ti pune mintea cu toti prostii.
Asa sper sa faci si tu,sa nu ti pui mintea cu toti copiii,pentru ca,la 15 ani,Adelin nu este decat un copil.
Spui de realism…pai mai baiatule,tu nu esti realist deloc,din moment ce n ai tupul sa I spui adevarul lu’ adelin in fata…o faci virtual,unde speri ca o sa citeasca cineva,si o sa te aplaude,iar lumea o sa vorbeasca pe la colturi:WOW.AI VAZUT CE SCRIE PE BLOGUL BRATIANU DESPRE ADELIN.CE TIP SUPER O FI SCRIS?
Mi –a placut fraza cu nespalat de 2 saptamani).Bine punctat,amice.Dar stii,daca ar fi sa ma intrebe cineva ce parere am despre bratianu ,as raspunde:Niste rocari nespalati,niste drogati,niste prosti cu aere si etc.(oricum n am cuvinte de lauda,mai ales ca peste voi,stau niste stalpi gata sa cada in orice moment)
Prietene,crede ma ca ,prin afirmatile tale,n ai facut decat sa ti arati nivelul de incultura.Si mai scrii pe blogul tau ca ti place cititul.Iti omoara timpul sau iti omoara neuronii?
Incepem seria de atacuri-incepi,ca nu ti se alatura nimeni…chiar nu vezi ca nimeni nu si pune mintea cu tine)?Oamenii au alte pasiuni decat sa stea si sa scrie pe un blog pe care oricum,nimeni nu prea l citeste.Doar tu,singur cuc,si mai cu mot,te crezi intelligent rau.
Stii…oameni cinici,critici,ca tine,nu ajung nicaieri,crede ma:)
E nevoie de insi care sa scrie si despre problemele din liceu, nu sa-si piarda timpu` aiurea aberand despre alte bloguri sau folosind blogul ca mod de distractie. :))(Reflecta oleaca la ce ai spus).
Vezi ca ti am lasat idul de mess,in caz ca vrei sa mi dai o replica.Tara de cacat-Romania,are drept la replica liber.Deci fa-o,si nu ti mai pune mintea cu copilasi de 15 ani,gaseste ti unu de seama ta.Hai te am pupat”Criticule si AtotDeSteptule”


P.S.:nu prea ti le am pus in ordine ideile,ca n am timp de pierdut.
Fii cu tupeu si da i accept:*

sughish@yahoo.com

bog spunea...

draga ... sugus,

in primul rand vreau sa spun ca-mi place tare porecla ta sugestiva.

in al doilea rand, avand in vedere modul in care cataloghezi elevii din bratianu si faptul ca esti un fel de bodo al salii de sport bratianu (jucatul cu mingiuca in pauza, refuzul de a le-o da celor care se antreneaza spunand "mi-a dat-o georgescu!") ma fac sa refuz sa-ti dau tie socoteala despre ce scriu eu p-aici.

a, si vezi ca adelin e singur, are nevoie de prieteni...

Unknown spunea...

draga "sugus", acesta nu este blog-ul liceului;)daca cineva si-a insusit numele "bratianul" nu inseamna ca vbeste in numele "bratienilor".bnlog-ul oficial al liceului a existat si nu mai exista sau cel putin nu l-am mai vazut eu;)

sugus spunea...

Pasiunea mea,sa ma cert cu lumea:).
Incep cu sfarsitu'.Ce chestiune psihologica,sa incepi cu sfarsitul.
O fi avand nevoie baiatul de prieteni,cred si eu,ca niciodata nu ti ajunge cat ai.
Multumesc frumos pentru porecla...da,e foarte sugestiva...si ce sugerezi?
Nu e parerea mea,e parerea celor care nu fac parte din marele vostru liceu:).

De obicei,persoanele care critica mondenitatile,o fac din rautate,din invidie.
Sa dau exemplu:mereu am avut boala pe astia care scriau despre mondenitati,ma refer la gazetari.
Dupa un timp,mi am dat seama de ce o fac:pentru ca altfel ar muri de foame,trebuie sa se vanda,sa scrie porcarii si mizerii,sa alimenteze publicu cu minciuni.Plm...muritori de foame,desi nu cred ca e cazu tau:(.
(Desi ar mai trebui sa mananci oleaca,dar te cred ca esti sportiv si trebuie sa arzi multe calorii:()

Plm.hai sa nu transformam totu intr un circ,sa facem ceva de media.
Ai vazut,noroc cu mine ca ti am dat o replica,si imediat a sarit lumea.Ai cititori,ai vizite,faci publicitate,faci bani.
Ar trebui sa mi multumesti...

Si sa dau un citat,ca mi place:Oamenii destepti discuta lucruri inteligente,oamenii mediocre subiecte medii,iar oameni prosti ii discuta pe altii.

Hai te am pupat,sa ai o noapte de vis!

Mihai spunea...

deci eu sunt complet deacord cu sugus....daca tot ai ceva sa spui...spunei direct in fata...esti un maniac care sta doar pe calculator si isi pierde vremea in fata lui...te crezi inteligent dar ai ajuns sa critic un baiat de 15 ani?care e problema cu citatele?nu am inteles...inca nu este un adult care trebuie sa traiasca de unul singur fara ajutor...cat despre tine...critica-te pe tine si apoi vorbeste despre alti...sau de crezi un zeu?

Anca spunea...

bad Bog very bad , bad bad Bog
Te sustin!

bog spunea...

draga sugus,

vad ca si tu discuti cam mult de mine.

daca ai avea ceva spirit de observatie, ai vedea ca nu e nicio reclama pusa pe blog. nu scot niciun ban, desi crede-ma ca as putea sa o fac. :)

scriu ce vreau eu, cand vreau eu, daca nu-ti place, nu mai intra. e atat de simplu.

publicitate? nici de asta nu am nevoie, stai linistit.

doar ca-mi place ingrozitor sa ma distrez cu voi astia de va agitati p-aci. :))

bog spunea...

iar mihai...

1. tu vorbesti fara sa ma cunosti.

2. invata scrisul cu doi "i", sa pui o cratima pe unde e nevoie.

Anonim spunea...

da voi astia de raspundeti cel putin la postarea asta sunteti si putin mai mult handicapati.vi se pare cumva ca asta e blog-ul liceului?daca a scris "bratianul" nu inseamna ca reprezinta tot liceul pentru ca din cate se vede scrie despre altceva decat problemele liceului.asa ca nu mai generalizati;)si oricum draga sugus si in marele tau liceu "nefitos" sunt putin mai multe fenomene care se cred buricu pamantului si "zana zanelor"