joi, 4 martie 2010

Tic trei

N-am mai apelat de mult la blog in timpul mirificei ore de tic. O fac acum, cuprins inca de bucuria produsa de umilirea zincai, inca o data.

Si la baschet si la fotbal. Sorin iar le-a facut o gluma proasta. La fotbal, umilinta a fost si mai clara. Cel mai mult ma amuza cum vin cu galerie mereu... si cum pleaca suparati.

Cei de la economic, la baschet, au atins apogeul. Galerie numeroasa, galagioasa. Au plecat dupa doua sferturi. :) economic conducea detasat, nu mai aveau nimic de facut...

E mare plictiseala prin zona. Bili stranuta enervant. Si enervant de mult. Si urat. Isa rade intr-una, ca de obicei, pariez ca fara vreun motiv. Dexter vorbeste la telefon. Am inceput si eu sa stranut. Scrisesem o duma interesanta despre Isa. M-a pus sa o sterg. Bratianul necenzurat a ajuns a fi cenzurat... trist. Isa Ceausescu. Sunt dezamagit. Acu se-ntinde. "Nu mai sunt subiecte. Cand era Sorin pe langa noi, scotea o gluma proasta..." ... "Tu chiar n-ai despre ce sa scrii?" :)) Nu. Suntem doar eu si Isa, interesati de acest post. Restul clasei a pus botu` la tema data de prof.

Dupa ceva pauza, s-a gandit cineva si la mine. Joni, "hai sa scriem ceva pe blog". Sa scriem despre cum Ic atinge burtica hranita de saorma a araboaicei cu vanatai. Dexter verifica tema. Toti sunt preocupati. "Mai putin noi". Clar. Oricum ne pune 10. Dupa ce Ic a dat citire acestui genial post, araboaica se strofoaca. Ii e dor de o camila. Sau de o lovitura bine aplicata. Acum se miorlaie. E suparata. Se creeaza un conflict intern. Arabi vs chinezi.

Cica erau chinezii plictisiti si s-au dus la imparatul lor sa-l intrebe ce sa faca. "Cuceriti Arabia", spuse el, la care chinezii: "Asta dimineata, da` dupa-amiaza?". Cum o fi shaorma facuta de chinezi? Sa gasesti unghii de caine prin ea. Si orez. :-?

Ic invata la romana. Cu voce tare. Eu prefer sa cred ca repeta. "Ce a tocit acas". Subscriu. Araboaica ii propune o meditatie a trois. Isa isi balangane nurii deasupra capului lui Joni. Acum Isa ii demonstreaza ca nu i-au scazut sanii. "e de la bluza". Acum Joni invata anatomie. A plecat.

Ic se dezinfecteaza. Nu vrea sa ia purici de la arabi. Profereaza injurii la adresa ochelarilor mei. Si a mea, implicit. "Eu te iubesc la maxim, ca un nebun!"... Usor, Ic! "De ce nu scrii ca-ti place cand iti zic asa?" ... Asa sunt eu mai timid, little Icut. :(

Mirunica e atat de proasta incat nu stie ce e ala ciclu. Se intreaba lunar de ce ii sangereaza pasa... "vaginul". Vagin? O laudam prea mult daca-i zicem ca are vagin. Mirunica e atat de proasta incat ea confunda blogul meu cu vc-ul.

Cristinel studiaza. Sunt tare preocupati de ora de romana si cu ce a vrut Eminescu sa spuna in poezia cu titlu de manea, "floare albastra".

Gata. Silviu e curios daca am scris. Citeste cu spor, dragul meu Silviu! :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi pare rau ca nu ai si un "departament" in care sa postam comentarii fara sa ne legam de un anumit subiect,dar poate ca il ai si nu am bagat in seama intrucat recunosc nu ma prea pricep la bloguri;)).imi permit sa adaug ceva la titlul "Bratianu necenzurat" ca subtitlu "Bratianul pilelor".regret ca profesorii nu sunt interesati de acest blog,ci doar eleveii pentru ca altlfel si-ar mai pune niste semne de intrebare in afara de "cat de prosti sunt astia si am 50 de minute de stat cu ei.prostii nu au decat 17 18 ani vai eu desteptul am terminat o facultate si stau pe un salariu de *****".spuneam mai sus "bratianul pilelor".nu cred ca cineva ma poate contrazice.in primul rand mai mult de jumatate din profesorii acestui liceu nu merita sa fie aici intrucat nu au absolut nicio treaba cu subiectul,ci mai degraba cu "ce as sta la o cafea..aa si ce tare e noua masina a sotului meu.poate in weekend uit de nervii pe care mi-i fac retarzii astia si plec la un shopping mic".mai grava este intrebare ce s-a intamplat cu renovarea minunatului nostru liceu care cade pe noi,iar din informatii sigure bani s-au alocat pentru renovare,dar conducerea probabil ca "doarme" pe ei.cel mai pasionant subiect este insa cel al absentelor.pentru a motiva importantele 6 absente dintr-o zi care "duc la ananghie" pretiosul colegiu national, trebuie sa se prezinte parintele care pleaca in timpul programului de la servici pentru ca faimoasele doamne de la secretariat "nu au program cu publicul decat 3 ore" fiind foarte ocupate sa stea degeaba.bineinteles,nu se aplica pentru toata lumea: saracii copii ai importantilor oameni "onesti" din pitesti pot duce scutiri false poate chiar cereri scrise de "colega cu ochelari",aceasta fiind primite la orice ora,in orice conditie.din pacate pentru un r**** de adeverinta a trebuit sa mi se spuna ca nu stiu sa ma adresez doar pentru ca am zis "buna dimineata" nu "buna ziua" si era ora 11 si mai ales cum am indraznit sa cer o adeverinta cand doamna ofuscata nu avea formularul la indemana si nu era nici in programul cu elevii.raspunsul meu pentru tine nesatisfacuto este "dar vai!".oricum cred ca deja m-a luat valul si probabil rau;)).imi cer scuze daca,consideri o indrazneala comentariul meu care tinde spre o postare intrucat este foarte lung,dar cum ai zis si tu in articole anterioare suntem "prea" inferiori sa avem unde sa ne adresam lor:-J

Anonim spunea...

imi pare rau ca nu ai si un "departament" in care sa postam comentarii fara sa ne legam de un anumit subiect,dar poate ca il ai si nu am bagat in seama intrucat recunosc nu ma prea pricep la bloguri;)).imi permit sa adaug ceva la titlul "Bratianu necenzurat" ca subtitlu "Bratianul pilelor".regret ca profesorii nu sunt interesati de acest blog,ci doar eleveii pentru ca altlfel si-ar mai pune niste semne de intrebare in afara de "cat de prosti sunt astia si am 50 de minute de stat cu ei.prostii nu au decat 17 18 ani vai eu desteptul am terminat o facultate si stau pe un salariu de *****".spuneam mai sus "bratianul pilelor".nu cred ca cineva ma poate contrazice.in primul rand mai mult de jumatate din profesorii acestui liceu nu merita sa fie aici intrucat nu au absolut nicio treaba cu subiectul,ci mai degraba cu "ce as sta la o cafea..aa si ce tare e noua masina a sotului meu.poate in weekend uit de nervii pe care mi-i fac retarzii astia si plec la un shopping mic".mai grava este intrebare ce s-a intamplat cu renovarea minunatului nostru liceu care cade pe noi,iar din informatii sigure bani s-au alocat pentru renovare,dar conducerea probabil ca "doarme" pe ei.cel mai pasionant subiect este insa cel al absentelor.pentru a motiva importantele 6 absente dintr-o zi care "duc la ananghie" pretiosul colegiu national, trebuie sa se prezinte parintele care pleaca in timpul programului de la servici pentru ca faimoasele doamne de la secretariat "nu au program cu publicul decat 3 ore" fiind foarte ocupate sa stea degeaba.bineinteles,nu se aplica pentru toata lumea: saracii copii ai importantilor oameni "onesti" din pitesti pot duce scutiri false poate chiar cereri scrise de "colega cu ochelari",aceasta fiind primite la orice ora,in orice conditie.din pacate pentru un r**** de adeverinta a trebuit sa mi se spuna ca nu stiu sa ma adresez doar pentru ca am zis "buna dimineata" nu "buna ziua" si era ora 11 si mai ales cum am indraznit sa cer o adeverinta cand doamna ofuscata nu avea formularul la indemana si nu era nici in programul cu elevii.raspunsul meu pentru tine nesatisfacuto este "dar vai!".oricum cred ca deja m-a luat valul si probabil rau;)).imi cer scuze daca,consideri o indrazneala comentariul meu care tinde spre o postare intrucat este foarte lung,dar cum ai zis si tu in articole anterioare suntem "prea" inferiori sa avem unde sa ne adresam lor:-J