joi, 18 martie 2010

Cand idiotu` se plictiseste sau Despre altii ( II )

Voi vorbi la persoana a doua singular, mi-e lene sa pun la a treia.

http://totulmeu.blogspot.com/

Am ajuns la blogul tau cu titlu pseudointeligent la modu` "frate, voi nu intelegeti ce e in titlul ala, de fapt exprima multe" ( nu, nu exprima decat dorinta de a arata cat de tare esti ca ai gasit un titlu d-asta) cu scopul de a citi articolul despre Bratianu.

Ce nu-mi place e ca te iei de toti elevii liceului pentru ce am scris eu aici. Si chiar n-ar mai trebui sa-ti acord timp avand in vedere ca ai luat in serios chestia cu mediile, dar iar sunt activ intr-ale scrisului... Ghinion, ha?

Nu pot sa cred cum te-ai chinuit sa argumentezi ca nu e asa. Logic ca nu e asa. Daca nu aveati medii de bratianu, atunci cea mai mare medie din zinca era cu o sutime mai mica decat cea mai mica medie din bratianu. M-ai urmarit? :))

Ai un blog foarte nasol. Rau de tot.

- Mircea Badea cel mai tare? Mai mult de stat si ascultat ce debiteaza... E destept, nu neg. Are si opinii bune, uneori. Dar e mult prea antibasescu si prea putin anticeilalti. Ma-ntelegi?

- Nu inghit oamenii care isi povestesc activitatile pe indelete. Povestirea ta din nustiuce ora nu se compara cu ce scriu eu aici din orele de tic. Alea-s facute pe loc, nu retinute si povestite acasa.

- Cartoon Network? Acum? :))

- Totusi, interesanta revolta din postul ala cu desenele. Dar, tu, fana Mircea Badea, te iei de tipele epilate pe maini? Si nu mai continui, ca sunt un mare scump.

Sper sa nu te ataci si tu ca idiotu` de mai jos si sa gasesti explicatii de ce am facut asta. E simplu. Imi place sa fiu activ si sa critic. :>

Niciun comentariu: