vineri, 26 martie 2010

Deruta

Nu mai inteleg ce scoala e asta. Ori e greva, ori nu e. Ori facem ore, ori imi iau mai multi bani la mine.

Joaca asta de-a facutul orelor e enervanta. Nu e nicio bucurie speciala "nu facem ora x", daca dupa ora x mai am alte trei ore. Daca profii nu vin la ore si nu-s taxati, noi de ce am fi? Ei au dreptul sa zica "nu facem ora maine", eu de ce nu m-as putea duce sa le zic "maine nu vreau sa fac ora". Fara absenta. Pur si simplu. E clar, nu ar trebui incalcata limita.

Alta idiotenie este noua reforma din invatamant, pe care cred ca o voi aborda intr-un post viitor. Sa vad daca am chef sa-mi mai bat iar capu` aiurea. Dar poate fi folositoare chestia asta: spuneti-le profilor ca orele care le fac sunt inutile! Esti la sociale? Intreaba-ti profu / profa de chimie / fizica / biologie cu ce te influenteaza pe tine materiile astea. Daca o dau in cultura generala, abtineti-va de la jigniri. Doar un "cultura generala e din scoala GENERALA. Sau de la un documentar, de la o carte."

Multi cacati inutili plutitori pe apa invatamantului. Sunt inutili si urla ca au salarii mici. Au, da. Cei care merita trebuie mult mai mult. Ceilalti isi merita pe deplin soarta!

Niciun comentariu: