joi, 25 martie 2010

Tic IV

Avand in vedere ca blogul asta il folosesc pentru clipele de plictiseala, o sa profit si acum...

Alaturi de scumpa mea colega Bibi, privim monitoru` ca doi idioti, unu din noi tastand la fel de mari idiotenii. "Bine ca recunosti!"

Unul din hobbyurile mele este scoala. Ma distrez ingrozitor la scoala. Stau aiurea si nu fac nimic. Acu Chirry imi intrerupe monologul, venind furios sa vada daca am scris despre... el. Tocmai am vazut un accident! Senzational!

Acum avem un conflict rutier intre doi colegi. Si o discutie despre masini. Si un idiot care si-a tamponat masina.

L-am facut celebru pe handicapatu` de a scris de mine. "De ce-l faci handicapat?" ... "Pentru ca toti cei care-i sunt cunoscuti mi-au spus asta de el. Si eu o iau de buna. Ma-ntelegi?" Nu mai are omu` voie sa se distreze ca se ataca toti dobitocii...

Bibi canta manele. Vi se pare ca un cantec cu versurile "Azi in toata Romania sa inceapa smecheria" nu ar fi manea? Nici mie, suna a parazitii... :-? "Esti putin rautacios. Vezi tu ai zis de handicapat ca da citate si tu asta faci acu!". Clar l-am facut celebru. Juma de clasa il identifica "drept un retardat ce se dadea repar". "A, e repar? Si era cumva imbracat ca un cocalar?" Hahahaha. Doar ca acum nu atac. Ma distrez. Daca mai scrii ceva de mine, o sa te atac cum se cuvine. :)

Hop si Isa! Imi rade-n moaca, jignindu-mi urechile la orele astea matinale...

Am ramas singur. Revin la subiectul scoala. Imi place la scoala. Victime ale sistemului de invatamant care ne pune sa stam 6 ore la scoala... ore inutile. Cum e asta de exemplu. Ma rog, i-am putea vedea utilitatea daca am privi din perspectiva nasterii acestor geniale postari. Handicapatule, nu e o lauda, e o autoironie.

Handicapatu si-a atras dusmani in clasa. Bibi s-a oferit sa-l bata. :)) Daca mai scrii urat de mine, te omoara Joni. :)) Sa vedem... "I-ai zis ma ca-l bat?"

Aproape ca s-a sunat. Avem o clasa frumoasa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dacă ai fi un om inteligent aşa cum pretinzi că eşti, ai putea să te distrezi singur nu pe seama a ceea ce fac/scriu/spun alţii.

bog spunea...

ma distrez si pe seama mea, da` mi s-a luat de mine. ma-ntelegi? :))