luni, 22 martie 2010

Lasa capra, sa moara vecinu`

Da, nu e blogul liceului. E blogul pe care scriu eu ce vreau. Mai scriu si despre liceu, ca d-aia mai intra lumea p-aci. Doar ca mai diversificam olecuta.

Si dragul meu amic adelin petrisor, nu voiam sa mai spun nimic, dar ma provoci. Dai link spre ce zice cabral? http://www.cabral.ro/din-ro/blogger-prost-blogger-destept-la-priza-220v

Iar nu te poti reprezenta singur, trebuie sa iei vorbele altora. Doar ca... asta-i un negru ce cauta mereu egalitate cu ceilalti, ne indeamna sa nu criticam. Ete ca eu critic, ca asa vreau eu. Ca sa ma distrez putin cu tine. Si uite, ca alaturi de mine, te mai critica si altii. Ia d-aci:

"Asa…trecem la subiect! Adelin partea a II-a

Las de o parte linkul…electrospecto pana mea! Macar de iti puneai si tu ceva ce te caracterizeaza…dar trebuia sa gandesti intai. Te lauzi ca vrei sa alergi, dar dupaia spui ca ai tot amanat. Cui ii pasa? Vorbesti despre religie ca si cum ai fi al 13`lea apostol. Critici, dar nu gandesti.Spui ca vrei in Vama sa renunti la orice responsabilitate. Care e aia…cunosti semnificatia acestui cuvant? nu prea cred. Te lauzi ca n`ai chef de tic si ca te duci in mall sa`ti iei adidasi! fita clasa I. In acelasi post iti descrii pe scurt calitatile de sofer…”ne dam cu frana de mana” Esti obosit sa dai explicatii pentru ceea ce faci? Te uiti la poze si iti aduci aminte ce frumos era atunci?

Ai avut totul iar acum ai nimic? Ghici ce…nici n`ai avut! Te`a enervat atat de tare faptul ca a scris Bog despre tine incat te`ai desfiintat pe propriul blog.La ce te`ai gandit cand ai scris acele cuvinte? Spuneai ca el a vrut sa demonstreze ceva cuiva. Tu ce ai vrut?…nici tu nu cred ca stii raspunsul.

“Vine un moment cand ai nevoie ca cineva sa-ti fie aproape.” aceste cuvinte arata lipsa unor prieteni in viata ta. Ai dreptate, nu te cunosc…dar asta imi arati.

Te uiti la un film si imediat te asemeni cu unul din personaje? De ce faci asta…e doar un actor! Nu te poti asemana cu o persoana care nu exista. In fine, nu`mi mai pierd timpul cu tine..sper ca daca citesti acest post sa intelegi ceva. Nu mi`ai placut de la inceput…m`am dat prieten cu tine doar pentru a nu`mi pierde adevaratii mei prieteni(spre deosebire de tine. eu chiar am asa ceva).

Stiu ca ma vei critica si tu pe mine, ca vei spune multe si marunte dar nu vei avea farmec. Cum ai spus si tu, esti fals! Recunosc, si eu am defecte…dar sunt mandru de ele. Bafta! "

p.s.: eu nu te atac, ma distrez oleaca.

Niciun comentariu: