marți, 12 octombrie 2010

Anger management therapy

In Piratii din Caraibe se zicea ca nu e bine sa iei o femeie cu tine pe vas pentru ca aduce ghinion si necazuri.
In cazul nostru, nu e bine sa aduci o fata sa scrie pe blog ca se declanseaza certuri. Cum am inceput sa scriu posturi, fiind vorba despre bal si iar bal, lucrurile au cam iesit din cursul firesc. O droaie de comentarii date aiurea, jigniri si tot felul de pareri contradictorii.

Propun sedinte de terapie pentru cei cu probleme de control al furiei. Ma recomand pe mine ca terapeut, sunt foarte zen si cer putin pe sedinta si prefer sa aduc in terapie grupuri mari de persoane, pentru ca cel mai greu sa te controlezi este atunci cand esti atacat/ignorat din toate partile, de multi oameni. Cine vrea sa se inscrie il astept la sala 20. Taxa este de 50 de ron pe sedinta de persoana, iar prima persoana care mai aduce inca 3 face sedinta gratis. Hai ca fac si oferte de criza, ce naibii!

Acum, serios vorbind, nu-mi place violenta, atat fizica cat si verbala, reala sau virtuala. Si e pacat sa jigniti sub semnul anonimatului, daca tot sunteti in stare sa jigniti ar trebui sa aveti curajul sa recunoasteti cine sunteti. Nu de alta dar sunt curioasa cui nu-i convine ce nu-i convine. Nu ca as vrea sa va ajut in vreun sens, dar m-am nascut in primul rand om, iar in al doilea rand, fata, ceea ce inseamna ca la mine curiozitatea se inmulteste cu 2...000.

3 comentarii:

bog spunea...

vad ca sindromul asta cu "ce ieftin e" se aplica si aici. pui taxa 50 de ron si zici ca-i ieftin. :))

eu, acuzat de misoginism deseori, uite ca am lasat ceva fete sa umple blogu` cu ale lor posturi.

pan la urma... lasa-i sa jigneasca. si eu am fost jignit, prea putin imi pasa daca o face un anonim. pentru ca cu un anonim nu merita sa dezbati, sa te certi. sunt jignit si de persoane atat de neanonime, dar care sunt niste mari nimeni, de fapt...

nu trebuie sa ne pierdem timpul cu ei. oricum, blogul va primi din nou stadiul de comentarii obisnuit.

pan la urma, mi se rupe cine citeste, cine nu. a ajuns blogul asta unde trebuia, adica la director? da. atat. nimic mai mult. de ce? pentru ca am putut.

Fulvi spunea...

e ieftin ma in comparatie cu cat cere un terapeut:))))

Anonim spunea...

nu v-ati prins...


vrea sa-si scoata banii de invitatie:}))))