vineri, 22 octombrie 2010

Stiri

  • S-a votat. Probabil va iesi cine vor profesorii, nu cine au vrut elevii. Vor sa aiba unul caruia sa-i inchida gura. Acela le va fi foarte recunoscator, si gata: nu se schimba nimic.
Sunt curios cand se afla rezultatele. Azi am facut ceva campanie pentru sarb. Prefer unul care sa se remarce decat unul care sa fie insipid.
Daca voi credeti ca ar putea schimba ceva, sunteti mai prosti decat invatatoarea care e-n greva foamei.
Oricum, facuta mult prea din scurt alegerea. Trebuia facuta o campanie mult mai bine pusa la punct, sa avem timp sa ne documentam cu ce viseaza fiecare.
As dori sa-mi spuna si mie cineva cand se dau rezultatele.
  • Pai, bine, ba, baieti, pai se poate, ma? ( cate virgule!!! ). Eu fac reclama pe blog si voi anulati meciu`... Imi cer scuze celor 1200 de fani care s-au imbulzit la sala in urma anuntului de aici.
Va puteti prezenta, din nou, miercuri de la orele 16.00. Meci oficial, cu Liceul Dima. Probabil ca invataceii de la bratianu isi vor lua o batuta cumplita de la ei. E ca si cum s-ar bate mircea badea cu Bute. Daca-ntelegeti comparatia.
  • Nu mai pot cu invatatoarea din greva. Toti se pun pe trimis scrisori. Are imagine cat n-a visat toata viata. Asta-i tara! Ca sa dam in conducatori (care nu-s deloc breji), facem o idioata lenesa persoana publica!
Daca maine ma cac in liceu in semn de protest, realitateatv probabil va titra: "Satul de supararea profesorilor, elevul pitestean ia masuri drastice!" Si-mi va lua interviu prin videofon. Il vor intreba apoi pe base: "Ati auzit de elevul care s-a cacat in curtea liceului in semn de protest?"...
cancanul se va baga si el pe fir: "In orasul bombei sexy, la aproape trei sute de metri de locul unde aceasta isi lua cafeaua, un elev si-a depus fecalele in incinta unui liceu. Declaratie exlcusiva dodel: 'da, deci cum sa zic io asea ca i-a tumefiat mirosu` la iubita mea, deci, da, deci il omor, deci il subordonez decat eu!' ... Shitty Boy face ravagii!!!"
sport.ro : "Iata un video incredibil al noului sport national! Numai pe sport.ro! Parerea iubitei lui Mitrea despre acest lucru! Plus, reactiile antrenorului de fotbal ale echipei acelui liceu la un meci disputat de echipa pe care o conduce! Incendiar!"
catavencu : "Satul de sistemul basist, a dat ceva prin basau".

... Cand toti ii trimiteti flori si scrisori, eu i-as trimite o funie... Pentru ca profesorii care sunt destepti stiu sa-si faca bani din alte activitati, scolare sau extrascolare. Din meditatii. Din afaceri. Au realizat ca ori se chinuie cu pasiune, ori traiesc putin mai bine punand la treaba intelectul si facand diverse...


Editat oleaca mai incolo:
  • Vad ca mi se dau comenturi despre concurenta diferitelor saituri. Hai sa stabilim: nu exista concurenta, pentru ca nu avem o competitie. Eu, cel putin, n-am competitie cu nimeni. Nu voi scrie despre nimeni ca asa vreti voi. Scriu ca asa vreau eu. Scriu ce vreau. Mi se rupe ca va place, ca nu. Eu ma distrez, ma delectez. Pun la status, pe feisbuc. Nu oblig pe nimeni sa citeasca. Da, spun lumii de blog pentru ca ma amuza prostia unora si incapacitatea de intelegere. Si cu zero cititori, si cu o mie, tot ce vreau scriu. V-am mai spus: nu am reclame pe blog, nu scot bani. D-asta imi permit sa fiu indiferent.

8 comentarii:

stics spunea...

satul de sistemul basist..a dat ceva prin basau

pro!

Oti spunea...

cica a castigat cantacioiu...a lins bine unde trebuia

Anonim spunea...

Si acum ivne intrebarea..cati o cunosc pe Cantacioiu?

Oti spunea...

batan,miu si costache...vrei mai mult?

bogdanelul spunea...

:)) si sora-sa.
Oti, nu-ti face viata amara.. cum a zis si Bog, presedintele e de forma, sa para ca avem si noi ceva de spus in consiliul de administratie.
Ca oricat de bun ai fi, tot la cheremul lor ajungi, fiindca adultii fac lucrurile cum vor ei, nu cum vrem noi.

Oti spunea...

eu oricum nu m.am implicat in asta motiv pentru care chiar eu l.am votat pe bjelakovic...ma multumesc cu functia de vicepresedinte si sper sa ma pot lua din aceasta pozitie de cine trebuie :d

Anonim spunea...

editat oleaca mai incolo atunci _|_:))

Anonim spunea...

Excelent articolul! Rar rid cind citesc blog-uri (si, mai exact, rar citesc bloguri!). Excelenta cvasi-interpretarea posibilelor ziare... Ti-am mai spus eu ca ai stil...
Anonim.(Ok, anonima, anonima, da` sa stii si tu: GEO)