joi, 21 octombrie 2010

Consiliul elevilor... Sau cum ne mai jucam oleaca de-a democratia.

Fiindca sunt "cancanul", "audiovizualul", "oficialul" acestui liceu, scriu acum, cand multi deja isi balesc pernele-n ultimu hal, despre alegerile la consiliul elevilor.

N-am aflat foarte multe, dar pot sa va spun un lucru: n-aveti pe cine alege. Si ma refer la alegeri facute cu simt de raspundere, nu pe prietenii.

Ca sa-ncep cu cine si-a pus afis azi: Cantacioiu Diana. lasand la o parte penibilitatea ideii, de ce i-a fost rusine sa-si puna poza? Daca-i fata, mai ales, tre sa arati cat de cat pentru a conduce. Si daca ar fi aratat, sigur s-ar fi folosit de acest avantaj.
Vrei sa scrii istorie? Visezi.
Totusi, apreciez implicarea. Macar s-a straduit sa faca ceva. Totusi, n-am mancat prajiturele ca-n Lituania...

Apoi, Laurentiu Ionut sau Ion sau cum l-o chema. Atat am de la el:

"me_lawr: Vreti pe cineva care sa stiti ca va tine cu voi? Vreti un elev care sa va apere si sa faca liceul un loc mai bun(sa va mai si distrati)? Libertate in fata profesorilor; Ajutor la nevoie; Urmatorii ani mai buni; Reprezentant al liceului ! L A U R presedinte (nr 4 pe buletinul de vot - Ion Laurentiu )"

Aminteste-ti ca n-ai chelie si nici privire confuza. Chestiile cu vreti sunt fumate. Nu, nu vrem asta. Nu o sa castigi tu asta in veci. Esti un fel de Milut, daca-l stii. Tipul ala de candida la tot ce se putea, dar nu iesea niciodata. Tot promisiuni ca tine facea... NUUUU!


Andrei Otineanu... fratilor, are poza cu semedo!!!! Uaaaa! Pe langa multe alte poze idioate cu etichetari si alte pupincurisme feisbuciste (fa-ma sa par smecher sa te fac si eu pe tine, muah muah), are poza cu... che guevara!
Viitorul Victoras Ponta, calmeaza-te. Habar n-ai cat rau a facut nespalatu` ala. Da`-i cul sa ai poze cu insi care suna a istorie...
Deci nu!

Si acu-i acu... Bjelakovic Bogdan (i-am luat numele cu copi / peist). Te-nteleg cum e sa-ti poceasca toti profii numele si sa rada apoi colegii de tine. (De fapt, asta-i unul din motivele care m-au facut sa fiu asa de frustrat si sa refulez totul aici, in fata unicului meu prieten: Dell :x)

Daca tot sunteti luati la misto cu tot ce e in liceul asta, luati si voi putin liceul la misto. Plus ca baiatul e tare. E sarb, vine cu o alta gandire. E singurul care ar avea o premisa de a schimba ceva. Pentru ca vine din afara si poate judeca lucrurile coerent. Promit sa-l sprijin daca iese. O sa va luati banii pe abonamente!! VA JUR!!!
Fratilor, tre sa aiba voturi zdrobitoare! Pentru ca sunt sigur ca unii din canditati deja au lins ce cururi trebuie si ca vor fi masluite voturi.
Votati si convingeti-i si pe ceilalti (cu o minte deschisa) sa voteze cu el! Tocilarii se vor imparti la trei. Cei trei de mai sus. Ei inca mai spera la o schimbare.

Bine pa.

26 de comentarii:

bogdanelul spunea...

Asta-i pentru candidatii care au inceput inca de la varste d'astea fragede sa isi exerseze talentul la lins posterioare: NU MAI FURATI! Nu mai cautati sa corupeti pe cei ce va voteaza.
Voturile pe prietenie sunt voturi goale. Daca ajungeti presedinti pentru ca ati vorbit cu multa lume si aveti in spate zeci de voturi "cumparate", nu sunteti presedinti cu adevarat.
Si nu, nu o sa votez cu cine mi-e prieten. De fapt, nu cunosc pe niciunul dintre astia 4, mi-e si mai usor.
Votul meu e pentru cine merita, si asa ar trebui sa fie si al celorlalti care mai voteaza.
Ce pana mea, nici nu stiu cand trebuie sa ma duc sa votez:))

Anonim spunea...

ma prieteni eu il cunosc pe tipu asta bjelakovic si tin sa va spun ca cea ce e scris de el e adevarat pur si simplu are un alt concept de viata si e in stare sa iti deschida mintea din cateva vorbe, plus ca pustiul are si alte preocupari ; e bagat pe undeva pe la un ziar(curieru parka) si fake tot felu de articole .orikum merita sa incerkam cu el... parerea mea

Anonim spunea...

:)) imi place...ai talent ( parca vad ca o sa ajungi la un ziar de scandal ). Eu sunt Ion Laurentiu pe care il criticai tu mai sus...sorry dar nu esti bine informat in legatura cu mine si cu campania mea. Tu chiar crezi ca merita bobocul ala sa fie presedinte doar pentru ca nu e roman? Ai observat cat de ciudat e? Toti radeau de el pe la liceu... Nu stiu cum vezi tu aceste alegeri dar nu este ca la alegerile pt presedintele tarii! Ca presedinte al CSE nu ai prea multa putere :|...eu consider ca trebuie sa fim realisti, adica reprezentantul liceului I.C. Bratianu nu trebuie sa fie un ciudat, ci o persoana sociabila, cu care sa poti vorbi despre ce nu iti convine in liceu si care stie sa puna problema in discutie in sedinte.

Oti spunea...

bog chiar imi place de tine..ai un umor aparte...si eu visez sa ajung jurnalist,insa jurnalist sportiv. Daca lumea o sa ma aleaga cred ca o sa o faca pe prietenie...insa la varsta noastra nu prea se poate altfel.eu vreau sa renovez jegurile alea de bai fiindca mie unu imi e scarba si sa ma spal pe maini acolo. Si apropo poza cu che e pusa pentru trabuc

bog spunea...

Laurentiu,

daca spui ca nu ai multa putere, de ce promiti atatea lucruri marete?

nu-l sustin ca nu e roman, propuneam oleaca de caterinca la adresa liceului.

si Oti,

bravo. pentru campanie, ai dat replica perfecta. nu stiu cat crezi din ce ai spus acolo, dar, da, asta era replica pe care o asteptam.

Oti spunea...

laur esti un prost ...bjelakovic e cel mai potrivit sa fie presedinte..el daca se descurca in mandatul asta o sa aiba mai aiba inca un mandat la dispozitie..pe cand tu poti sa faci orice ca in a 12 a o iei in mana

bog spunea...

oti, accepta in plm invitatia aia de pe mess :))

Laurentiu spunea...

@Oti, daca zici ca el e cel mai potrivit, atunci de ce mai candidezi? =))

Oti spunea...

sa ma asigur ca nu castiga unul ca tine :-?

Anonim spunea...

Tu nu vezi ca esti singurul care are ceva de comentat impotriva "bobocului" domnule LAAAAur? Ca sa te sustii pe tine? Te doare ca un pusti chiar are ceva de spus si are sanse sa o si faca? De ce iti permiti sa-l numesti CIUDAT? Tu cred ca esti cel putin ciudat prin atitudinea ta. Frate cat de drag ti-ar fi sa iesi:))) Ca sa ce? Ca sa te FALESTI? Lasa bobocul sa se implice si sa va dea lectii. Are si sansa si timp sa schimbe ceva. Cat despre cei care rad de el...stii de ce o fac? Din frustrare, din incapacitatea de a intelege ce vrea el sa spuna si de a aprecia pe cineva! Bafta bobocule!

Anonim spunea...

Laure,te inteleg ca esti frustrat,esti sigur ca nu o sa iesi si incerci sa pui bete in roate si altora.

Anonim spunea...

Laure, stii ce vreau sa-ti spun???
Doar atat:
HAAAAI BJELAKOVIC!!!!!!!
Daca ai ceva in cap...voteaza-l!

U. spunea...

Bog, tu faci orice ca sa scoti directiunea din minti. Instigi la toate cacaturile. Conspiratie, violenta, pana la...votat cu sarbu. E intentionata chestia asta. Ii termina psihic pe toti ala mic.

bog spunea...

As fi chiar fericit sa pot fi capabil de ceea ce spui tu.

Anonim spunea...

Realitatea e ca pustiul e tare! E foarte modest,normal,firesc, iar daca stai de vorba cu el il admiri!
Nu e putin lucru pt 15 ani, nu?

Anonim spunea...

gossip society ala vrea as iti faca concurenta=))barfeste elevi ai liceului si specifica,clar ca tu nu ai de-a face.oricum mare rahat de site e ala,poate o sa vad vreun post pe aici despre asta sa ne dam mai multi cu parerea

stics spunea...

sa iasa sarbu...sa iasa puffi!!!

la mine`n clasa s`au pus 78 de buletine de vot=))

Anonim spunea...

eu il sustin pe LAUR :X:X e cel mai bun 8->

Bogdanelul spunea...

copile, mi se rupe de ce crezi tu. Daca tot simti nevoia de aprecieri critice, te invit sa-mi dai un mail (in care poate ai si curajul sa te semnezi) si sa-ti spui direct necazul care te apasa.
Si nu, intre mine si Bog nu-i nicio competitie, si trebuie sa fii tare netot sa crezi asta, din moment ce eu ii mai fac din cand in cand "reclama" la blogul său, cand e vorba de vreun subiect cu care sunt de acord.
E prima si ultima oara cand raspund la chestiuni de genul asta. Pricepi, bine. Nu pricepi, iar bine, ma doare undeva, blogul meu e pentru propria mea placere si atat.

Anonim spunea...

Laur e singurul pe care il cunosc ... sper sa castige. Si sarbul ala nu cred ca are vreo sansa decat daca il voteaza la mistoo pt ca e nebun. Hai LAUR!!
Andreea

Larisa spunea...

hei eu cred ca va iesi cine vrea miu sau dna sanda batan dar eu il sustin pe laurr bineinteles \:D/ cam toti au votat cu el din cei de a 11-a si a 12-a
Votati LAUR ! se mai voteaza sau s-a terminat?

Anonim spunea...

voi ganditi? va dati seama ce urat ar fi pentru bratianu sa iasa sarbul ala? ar face liceul de ras... eu am votat pe Laurentiu... de ceilalti nu am auzit deki nu cred ca vor castiga...
din pacate bjelakovic a fost votat de unii ca are nume greu de pronuntat :)) ce prostie nimeni nu ia in serios alegerile astea

Anonim spunea...

bjelakovic e mai zapacit decat o gaina fara cap si cred ca am incheiat cu asta.

Anonim spunea...

da luatil de pula pe bjelakovic

Diana Cantacioiu spunea...

"Daca-i fata, mai ales, tre sa arati cat de cat pentru a conduce."

Si cum trebuie sa arati pentru a conduce? Sau vrei o tomografie sa-mi analizezi ciruvolutiunile:>?

Diana Cantacioiu spunea...

"Daca-i fata, mai ales, tre sa arate cat de cat pentru a conduce."

"Daca esti fata, mai ales, tre sa arati cat de cat pentru a conduce."

Astea-s variantele corecte;)