duminică, 31 octombrie 2010

Castigatorul ia totul...

S-a terminat campionatul. A fost o evadare foarte buna din cotidian, banalul cotidian. Nervi, bucurii, injuraturi si urlete. Un amalgam de sentimente si de trairi. Superb.
De maine, cei ce au jucat revin la acelasi program enervant... Nu prea a fost lume-n sala, semn ca se-nvata pe branci duminica. Pana la urma, campionatul era facut si pentru spectatori. Din pacate, obsesia invatatului afecteaza creiere.

In ciuda opiniilor legate de scrisul cifrelor romane, tabelul respectiv fusese facut de-un elev. Nu intrebati cine e, il cunosc si sunt sigur ca a fost o eroare din graba (nu-s ironic!!!). Simteam nevoia sa spun asta pentru a nu mai lasa loc de interpretari.

Azi nu ne-am suportat, maine o sa radem si ne vom distra.

4 comentarii:

stics spunea...

1)corect. si eu am fost tras la raspundere pentru "amuzarea" mea pe tema cifrelor romane si profit de aceasta ocazie sa`mi cer scuze...
2)replica zilei: "mortii ma`tii de prost"...
3)au fost si tipete, si nervi, si scandari, si galerii(alcatuite din jucatori..) toate peste toate a fost frumos


p.s.am castigat, dar picioarele mele au suportat consecintele:)

felicitari tuturor echipelor inscrise:)

Valentin spunea...

Publicul a lipsit nu pentru ca ar fi unvatat cine stie ce mare lucru acasa, ci fiindca i-a cam durut undeva de noi si de picioarele noastre rupte.

Anonim spunea...

sincer chiar esti de cacat ! ce morti matii esti entuziasmat de un meci de fotbal ?

Tibi spunea...

Anonim.. "oricine e smecher intre 4 pereti"