joi, 7 octombrie 2010

"Şi numai cu cei mari egalitate vrem."

Fiind un constiincios elev de clasa a 12-a, invat lucruri noi. Cum ar fi ca pe feisbuc exista ceva gen "evenimente". "Balul Bobocilor 2010 CN IC Bratianu", vad. Hai sa vedem ce zice lumea p-acolo. Aflu si pretul invitatiei, cu stupoare...


Am inghitit in sec si m-am gandit la bobocei. Aia de-au visat si ei sa intre la liceu, sa aiba un bal frumos, ca doar auzisera de la aia mai mari ca e frumos la baluri la licee. Si care acum, ca-i criza mare, nu isi pot permite sa-si cumpere invitatii...

Apoi, economic vorbind, e mult mai avantajos sa dati invitatii mai ieftine. Vor veni mai multi. Nu va fi nici aglomeratie, dar nici pustiu. Invitatii pentru cei din afara liceului? Oameni buni! Asta trebuie sa fie o petrecere EXCLUSIVA! Nu EXCLUSIVISTA! E o mica mare diferenta.

Pentru ca v-ati prins ca nu prea poate veni lumea din liceu, ati zis: hai sa facem Balul Pitestiului si, ca sa aratam ca aia din Bratianu difera de ceilalti, sa scumpim cu 5 lei invitatia!!! Bravoooos!

Fratilor, chiar va trebuie cantacios? Voua, organizatorilor. Lor, celor din public, majoritatii lor... Eu zic ca nu. De ce? Indiferent cine ar veni, poate doar 10 la suta ar fi incantati de idee. Special fatucile udate dupa vreun `alde alex connectr sau strutii pansati dupa vreo trupa trendi haus plm.
Cat despre un dj... Eu tin minte cand am fost eu boboc cat de plin a fost ringul de dans cand a pus un individ muzica. Pentru ca se-mbata lumea. Pentru ca vor sa combine. Pentru ca fatucile vor sa se etaleze...
Sa vedeti un intreg bratianu cum danseaza pe mese, pe diverse tipuri de melodii. Menite sa multumeasca pe toti.
...E mult mai ieftin si ar mai salva din pret. Sau il lasati la fel (cum sunt sigur ca o veti face), da` mai bagati voi in buzunar. E o situatie "castig - castig" (sau pentru basinosii care prefera engleza: "win-win situation").

Plus ca nu-si mai permite foarte multa lume sa plece apoi la "club, draga". De ce? E vineri. Nu mai sunt gratis discotecile. Chiar am fost amuzat azi cand am auzit de "After party"... aaa, after ceee?!!

Mancarea? Nu ne trebuie. Inteleg ca magicul vor asta pentru a iesi in profit. Dar de ce luati meniuri, cand puteti sa le dati bani (mai putini, evident) asa, direct? Pac, ei nu mai gatesc de nebuni, voi nu mai puneti pret asa mare la invitatie. Din nou acelasi tip de situatie.
Pentru profi, luati mancare. Atat. La restul, li se va rupe total de cartofii reci. (nu sariti sa ma corectati, stiu ce-i in meniu, doar ca am zis asa sa pricepeti si voi mai bine ideea...).

Va spun sincer: e bataie de joc. Ati vrut sa-l faceti cu tot dinadinsul, ati transpirat si v-ati enervat pentru bal ca acum sa veniti si sa ne puneti acelasi vechi bal in reluare pentru al ... multelea an.

Idei printre voi sunt. Dar preferati sa va complaceti in a face un bal-sablon, xerox cu cele din anii trecuti, in loc sa incercati ceva special, deosebit.

53 de comentarii:

Fulvi spunea...

o sa iti spun maine de ce preferam un bal sablon ca n am chef sa construiesc argumente in seara asta:)))

Andreea Arghir spunea...

nu mai latra aiurea,te rog 8-|

bog spunea...

tu ai intrat aici sa citesti, nu te-am pus eu.

du-te si citeste laude, ca-i greu cu criticile.

Andreea Arghir spunea...

nu intram daca nu mi se aducea la cunostinta ce se spune pe aici.problema e ca o parere publica poate influenta..asta e singuru motiv pentru care m am decis sa citesc si sa am ceva de comentat cu privire la post.n-am nimic cu criticile daca sunt fondate:)in cazul asta,balarii

bog spunea...

si foarte bine daca va influenta. asta era si ideea. n-am vrut sa le spun ca de 45 de lei vineri seara (plus taxi, majoritatea) se pot imbata craci si distra de 100 de ori mai mult in multe alte locuri.

atitudinea aroganta specifica ar fi "sa vina cine vrea, cine nu mi se rupe". naspa ca ... organizati un Bal, dupa cum am mai spus. nu o petrecere exclusivista.

balarii pt cine-i incapabil de niste argumente contra. pentru ca n-am zis ca va zbura un porc la bal. (n-am in plan inca sa zbor) am prezentat niste solutii.

teoria... usoara. critica ramane.

sper ca si comentu asta sa influenteze si mai rau.

Andreea Arghir spunea...

nu ne influenteaza pe noi nici pe departe.dar cum crezi ca o sa le sune lor :da` mai bagati voi in buzunar. E o situatie "castig - castig"...ăăă,naspa?daca nu vor la bal sa se duca sa se imbete in alta parte de banii aia(pe care tot ii dau).nu punem pretul mai ridicat pt ca asa ni s-a sculat noua.facem asta pentru avem nevoie.pentru bal,specific.ca unii au impresia ca ne bagam noi bani in buzunar.penibil.asta e lucrul care personal m-a deranjat.restul sunt pareri si pareri.
fii tu capabil sa dai un argument cum ca noi ne-am baga bani in buzunar

bog spunea...

Problema e la tine. Am zis:

"Cat despre un dj...

...E mult mai ieftin si ar mai salva din pret. Sau il lasati la fel (cum sunt sigur ca o veti face), da` mai bagati voi in buzunar"

adica: aduceti dj. acel dj este mai ieftin si rezulta ca pretul invitatiei ar trebui scazut.

iar ironia... Daca ati fi adus dj si lasati la fel pretul invitatiei, atunci v-ati fi bagat voi ceva in buzunar.

Ceea ce era o gluma, evident. Logic: renunti la artist, tai din pretul invitatiei.

Bine pa.

Andreea Arghir spunea...

sigur e la mine problema.hai sa o intoarcem.glume.Pa!

bog spunea...

neaparat sa ai ultimul cuvant...

1.nu mi-ar fi fost rusine sa va acuz de asta daca as fi crezut asta.

2. am venit cu niste pareri si stiu ca am dreptate.

gata. pa.

U. spunea...

Mi-e lene sa iti scriu 17 pagini cum intentionam, asa ca o sa rezum totul: Nu mai manca cacat. Multumesc anticipat.

bog spunea...

Deci nu pot sa cred! Tot ce ati inteles voi din postul asta e ca v-am acuzat ca va trageti bani din bal!!! :))

Am explicat o data, nu mai explic. Treaba fiecaruia ce intelege...

Anonim spunea...

bravo bog esti cel mai smecher, esti idolul meu asa, ia te de hoti! Al tau vechi prieten. _|_ dinamo

U. spunea...

Asta e ideea principala a textului, Bog. Ca ne tragem noi bani si ca invitatia e prea scumpa. Prima parte sper ca e lamurita. Cat despre a doua...e BAL (eveniment fastuos prin definitie), nu bairam de spart de seminte la bloc. La noi luxu mai si costa. Vor bal, au. Trebuie doar sa plateasca cat e nevoie daca vor sa fie cu adevarat pe masura asteptarilor.

Stefania P. spunea...

Sunt de acord cu Bog si stiu ca nu prea va pasa parerea noastra dar sa zicem ca nu avem ce face si piiedrdem vremea comentand. ori aici ori pe FB. Ideea cu dj`u si cu muzica pe toate gusturile e chiar buna. pt ca nu toti il plac pe Grasu ( cum s-a auzit la un moment dat ) sau pe Deep central. sau ma rog ce aveti voi in plan. Nu mai jigniti aiurea ca omu doar a spus parera proprie si personala. ;)).
U , daca e Bal (eveniment fastuos prin definitie) , in opinia mea asta inseamna un fel de momentul bobocilor de intrare in societate , cu dansuri gen vals . Insa la noi va fi acelasi program care include intrebari de cultura generala , prezentarea unei tinute , probele de aptitudine ( care nu stiu de ce am un sentiment ca vor fi doar dansuri ) si desigur nelipsitul dans al tuturor participantilor , cu coregraf (Nemo, urmas al lui Usa ) .
Oricum felicitari organizatoriilor pt bataia de cap :)

Andreea Arghir spunea...

hai sa facem balul in sala de sport.si eventual sa fie totul gratis.ce spuneti?:>

nu avem cum sa-i multumim pe toti.facem ce credem de cuviinta ca trebuie facut.voi stati si comentati de pe margine ca e mult mai simplu:)

U. spunea...

Sa isi spuna parerea proprie si personala pe blogul propriu si personal. Sa mentioneze ca el, Bog, ar vrea sa cante un dj si ca tot el, Bog, are impresia ca mai stiu eu ce. Atat timp cat zice chestiile astea pe blogu liceului, bobocii, sau altii mai putin informati si slab ajutati de materia cenusie, vor lua totul de bun. E un efect gen Mircea Badea. El isi spune parerea si toti o iau de lege, ca deh, e in media, e pe orbita.

Mie mi-ar placea sa ii vad pe cei mici la un vals sau ceva, dar nu pot sa zic ca sunt straluciti nici la chestiile mult mai simple predate de 'urmasul lui SUA'. Despre aptitudini le am vorbit inca de la preselectie, sa renunte la dansuri sa faca si altceva, sa fie diferiti. Se pare ca nu au alte talente in afara de batzait. De cultura lor generala personal mi e frica, cred ca bagam alta proba in loc..

Sper ca acu ai inteles de ce ma iau de Bog. Nu ma intereseaza ca mananca cacat, ci ca il mananca in public.

In rest.. Ne straduim sa le facem pe toate cat mai bine :)

Urzica.

Stefania P. spunea...

Andreea nu ma impresionezi. si nu e nevoie sa te enervezi pt mine. sau hai , sa te consumi.
Urzik : respect ! :)) :D.

bog spunea...

1. andreea, te rog ignora blogul asta si implicit pe mine. te faci de ras aiurea. toata concluzia e "hai sa facem balul pe gratis".

si vezi ca "frustrarea" e de multe ori o calitate. daca oamenii n-ar fi fost frustrati, (nemultumiti de o anumita stare, de un anumit statut) nu ar mai fi progresat. si spune-n fata ce-ai de spus, nu ma face IAR subiectul tau favorit de vorba. nu de alta, dar iar te faci de ...

ignora-ma.

2. urzica, e blogul facut de mine si de andu! scriu ce vreau aici, intelegi? ti-am explicat si azi.

scopul asta este: sa comentez / comentam diverse lucruri. Necenzurat!

Andreea Arghir spunea...

ma intelegeti gresit oameni buni.
1.nu vreau sa impresionez pe nimeni.stefania, nici macar nu te cunosc:))commentu' meu a fost dat in acelasi timp cu al tau si l-am vazut abia apoi.deci nu faceam referire la tine:)uite-te la ora
2.nu era o concluzie faza cu facutu pe gratis.ironizam discutiile care observ ca nu duc nicaieri.
3.draga bog,evita sa-mi spui ca ma fac de ras pentru ca esti penibil.si clar nu esti tu in masura sa-mi spui asta.daca aveam sa-ti spun ceva in fata,iti spuneam stai linistit.dar n-am ce si de ce.subiect de vorba?tu te faci sau te-ai facut de...nu eu:)

va pup.

Unknown spunea...

Bog cam are dreptate. N-am ce zice.

bog spunea...

hai ca deja o dam in "tu esti prost!", "ba tu esti prost".

nu vreau sa-mi spal rufele-n public. cu tine nici in particular.

acu poti sa ma injuri iar pe la toti, aratand cat de smechera esti tu. cum faci cu toti, de altfel, ii injuri si apoi, in fata, esti giugiuc. asta nu e superioritate, e izolare. du-te si vorbeste-ma cat vrei.

gata. am incheiat.

Andreea Arghir spunea...

daca si eu injur pe la spate si in fata sunt giugiuc..aiurea.probabil nu mai ai cu ce sa mai arunci si vorbesti in totala necunostinta de cauza.
clar,am zis ca esti frustrat.ti-o zic in toate modurile posibile:)

altceva nu m-as obosi sa zic.
pa

Unknown spunea...

"La noi luxu mai si costa. Vor bal, au. Trebuie doar sa plateasca cat e nevoie daca vor sa fie cu adevarat pe masura asteptarilor." scuza-ma, da', asta nu e cea mai "ortodoxa" descriere a balului de Bratianu. Am fost si eu de 2 ori de cand sunt in liceu si o data cand inca eram in generala, da' intre timp am renuntat pentru ca in fiecare am fost din ce in ce mai dezamagita si anu' trecut am renuntat si cred ca si anu' asta o sa zic pas, din acelasi motiv... Pacat. Chiar imi pare rau. Sincer.

Anonim spunea...

Nu va obliga nimeni sa veniti la bal daca nu va convine :).
Nu e nevoie sa se recurga la jigniri, fiecare are dreptul la o opinie. Problema este ca prin nemultumirile voastre publice incercati sa ii influentati si pe altii, care ajung sa creada cine stie ce.

A.D.

Anonim spunea...

de acord cu Bog. are maxima dreptate.
Bai, Arghiro, bai, penibilo, bai, tu sigur ti-o vei lua odata si-odata! Tu chiar nu esti capabila sa accepti anumite pareri? Pana mea, mai uita-te la tine, mai analizeaza-te, nu te mai crede vedeta suprema ca majoritatea nu-si da nici mucii pe tine. Daca organizezi tu un bal (ceea ce recunosc, nu e usor) nu inseamna ca esti zeita absoluta. Cati n-au mai facut asta inainte! Si pun pariu ca asta va fi cel mai naspa bal. Inca ceva...nu inteleg de ce ii spui lui Bog sa nu mai latre aiurea cand tu esti singur catea de-aici.

Cu respect, G.D (sau mai bine zis, te pup, dupa modelul tau gossip)

Anonim spunea...

Bog felicitari! Nu esti singurul care are aceasta parere. Mie personal mi se pare o tampenie balul din Bratianu[din toate punctele de vedere]. Asa a fost intotdeauna si asa o sa fie in continuare, pentru ca le e mai usor...n-ai ce sa le ceri daca ei prin "lux" inteleg balul xerox. Mancarea....Sux... minunatul cantaret ["secret"- xerox Bal 2009] e o mare pierdere de bani si de timp, iar ideea de after party la fel. Nu este mult mai ok sa inchiriem Magic-ul pana dimineata? hmm ar fi o solutie dar aceasta implica un Dj...ce ne facem? ca noi nu vrem sa ascultam parerea celor din jur...oricum stiu ca acum chiar daca va ganditi la varianta aceasta nu o sa o puneti in aplicare deoarece vi s-a sugerat asta prin intermediul unui blog si v-ati face de cacao....
chiar vroiam sa vin la balul acesta dar acum ca vad care este parerea organizatorilor...Not gonna happen'.

Andreea Arghir spunea...

multumesc pentru respectul acordat.
singuru lucru care m-a deranjat a fost cel cu banii.nu m-am luat de restul parerilor pentru asta ar fi penibil intr-adevar.daca erai mai atent/a la ce s-a vorbit vedeai ca nu aveam nici o treaba cu tot postu,decat cu o fraza.si nu eram singura...

nu ma cunosti si nu inteleg ca ce chestie ma jignesti aiurea.ramai cu impresiile tale cum ca m-as crede mare si tare.presupun ca nu am vorbit niciodata cat sa-ti faci macar o mica parere.

si nu, nu vreau sa fac din organizarea balului ceva de laudat.nu-mi iese oricum nimic si nici nu ma astept.

Cu tot respectul mai ales pentru limbajul folosit,Andreea

Anonim spunea...

G.D. vine de la "Gandesc deloc?"

A. D.

Anonim spunea...

Daca ti se pare o tampenie balul din Bratianu, nu veni! Si daca nu vii, nu esti in masura sa vorbesti de acest bal.
Sunteti niste frustrati care va ascundeti sub protectia anonimatului, dar in fata nu ati avea curaj sa spuneti ceva.
Nu vroiam sa se ajunga aici, dar s-a ajuns prea departe.
Bravo ba baieti/fete, o jigniti pe Andreea pe blogul liceului, sunteti "smecheri" si "tupeisti". Hai sa va vad daca aveti tupeul sa comentati in fata ei asa ceva, pentru ca fiti siguri ca va joc in picioare :). Sunteti liberi sa comentati fraza mea.

Cu tot respectul pentru inteligenta voastra superioara, Adelin Dumitru.

Anonim spunea...

Dar A. D. vine de la Alt Dobitoc?
donsoara Respect Andreea, am fost
atent la ce ai spus tu, dar am vrut sa imi exprim parerea in ansamblu despre tine. Si nu-mi spune tu mie de respect... "nu mai latra aiurea,te rog 8-|" ti se pare tie respect?

acelasi G. D.

Anonim spunea...

Esti original baiatule, imi place :*.
Spune-i lui mami sa nu-ti mai dea supica, pentru ca vei ajunge prea destept si mi-e mila de noi,oamenii obisnuiti :(

Andreea Arghir spunea...

dragul meu G.D,am avut probabil un motiv pentru care am spus asta.repet faza cu banii pe toti i-a deranjat.totusi,s-a lamurit cat de cat.Nu putem sa facem balul pe placul tuturor.incercam pe cat putem sa iasa bine.si daca recunosti ca e greu sa faci un bal,chiar crezi ca am nevoie de parerile tale despre cum crezi tu ca as fi eu?nu fac asta pentru mine.repet,nu mi iese nimic.

totusi,daca ai o parere despre mine(clar nefondata pentru ca sunt sigura ca nu ne cunoastem)nu trebuie sa o spui pe asa zisul blog al liceului.macar fii in stare sa-ti scrii numele daca esti asa revoltat de persoana mea.
plus de asta cine ti-a cerut parerea cu privire la mine?asta e penibilitate

postul e despre bal nu despre cum as fi eu mai bine criticata.

un elev de la a zecea spunea...

ce e cu balacareala asta? vreau si eu sa stiu cine sunt organizatorii despre care se spune ca au avut idei atat de proaste.

Anonim spunea...

Adelin, din cate stiu acesta nu este blogul liceului...citez bog: "e blogul facut de mine si de andu! scriu ce vreau aici, intelegi?", asta in primul rand. In al doilea rand.. Cine **** *** e ma Andreea Arghir? cu ce ne joci ma tu in picioare? cu kilul de proteine?...spun ce vreau cum vreau si unde vreau e dreptul meu, iar acest lucru nu te intereseaza pe tine. Vreti respect? foarte bine dati dovata de aceasta calitate si apoi comentati. nu va convine ce se scrie? nu cititi e foarte simplu.
dar daca tot sariti atata inseamna ca ne dati dreptate.;)

E.R.

Anonim spunea...

Se spun multe, putine sunt insa adevarate.

Anonim spunea...

Chiar daca este blog-ul lui Bog, asta inseamna ca este dreptul lui sa scrie ce vrea, si nu al oricarui fraier care se trezeste ca il intereseaza balul. Cu alte cuvinte, Bog daca are o opinie,ne-o spune si in fata, si asta e un lucru de apreciat, in timp ce voi va ascundeti aici ca niste ratati ce sunteti si ne puneti bete in roate din cine stie ce motive.
Pentru a vedea cu ce te voi calca in picioare, te rog a-mi baga id-ul in lista si vorbim.

Anonim spunea...

Andreea Arghir e o ţaţă paiaţă. Ca să îi răspund stimabilului de mai sus. Dar are şi duduia dreptate, postul era despre altceva. Oricum, ea se simte bine dacă se vorbeşte despre ea, aşa că nu pricep de ce se arată ofensată.

Anonim spunea...

deci, dupa tine, toti cei care sunt interesati de bal sunt fraieri? ca asa se intelege din ce zici tu "si nu al oricarui fraier care se trezeste ca il intereseaza balul". Sau poate nu stii tu sa te exprimi, ce-i drept, asta e dificil.

G. D. te saluta din nou!

Andreea Arghir spunea...

bine ca sariti toti ca gastele.va apreciez pentru parerile sub anonimat.
ma simt super bagata in seama:).va las sa comentati in continuare si va multumesc pentru atentia acordata fara de care nu ma descurcam

Anonim spunea...

Hai, fato, recunoaste ca plangi deja :)))) esti iritata irascibila irefutabila

Anonim spunea...

Spuneti-va numele pe rand, daca sunteti asa smecheri.
Apoi vedem cine o sa planga luni :)

Iulia Eana spunea...

"Apoi, economic vorbind, e mult mai avantajos sa dati invitatii mai ieftine. Vor veni mai multi. Nu va fi nici aglomeratie, dar nici pustiu."

Bog, nu vreau sa crezi ca vorbesc de sus dar totusi tu ai gandit cand ai scris treaba asta? Oameni multi intr-un spatiu relativ mic nu inseamna decat aglomeratie. Ai fost in fiecare an la bal si ai simtit pe pielea ta cum e sa stai inghesuit pe o treapta cu inca 5 persoane incercand sa vedeti bobocii...ti-a placut? Eu nu cred. Incercam sa multumim pe toata lumea dar, evident, asta e imposibil de realizat. Si oricat de mare ar fi Magic-ul, cand hai sa nu zic 1000 de persoane dar cel putin 500 stau pe scari, langa ring sau chiar pe ring atunci deja se pune o problema mare...si nu cred ca vrea nimeni sa se mai calce in picioare (nu zic ca este exclus, dar ca idee).

In al doilea rand, vreau sa iti explic ca orice eveniment de gen are aceeasi structura - lucru pe care sunt sigura ca il cunosti. Prin urmare, nu inteleg de ce pui in discutie ideea de "bal sablon", "bal xerox" sau cum vrei sa-i zici. Pentru a face ceva deosebit este in primul rand nevoie de BANI. Si avand in vedere situatia tarii noastre la momentul de fata cred ca nu mai e nevoie sa spun ca nimeni nu e dispus sa arunce cu bani in stanga si in dreapta...motiv pentru care ne descurcam cu cat si ce avem pana acum si incercam sa va oferim totusi un bal, la care veti veni cu siguranta indiferent de cate agrumente contra puteti gasi (eu sunt sigura de asta pentru ca vad cum va roade).

Ati putea macar sa aratati o urma de respect pentru noi, cei care au decis sa se bage in rahat numai ca sa aveti totusi un bal...sau macar sa ne sprijiniti o sutime pentru ce incercam sa facem. Pana la urma este vorba despre prestigiul liceului. Puteti sa renuntati la jigniri pentru ca nimic nu va face pe voi superiori si nimic nu va da dreptul sa aruncati cu noroi in alte persoane. Daca aveti ceva de spus aduceti argumente. Daca nu inghititi niste persoane si incepeti sa le faceti in toate felurile va face sa va simtiti mai bine? Sunteti mai puternici?

Motivul pentru care noi organizam balul este ca niciunul din voi nu ati fost in stare sa va implicati in treaba asta. Noi am vrut in primul rand sa avem experienta asta, de a organiza nu eveniment destul de important prin fortele proprii. E primul an in care s-a pus de atatea ori problema sa nu se organizeze balul. Si ce faceati toti atunci?...il injurati pe Miu. Acum cand tot greul a trecut incepeti cu noi....cu pareri nefondate si cu cuvinte urate. Nu mi se pare corect. Atata timp cat toti ne-au pus bete in roate sa ne auzim atatea minciuni cum ca ne intra noua bani in buzunar, cum ca s-a platit titlul de miss/mister...Cum credeti ca ne simtim?

Cu respect,
Iulia Eana

Urzica spunea...

Dumnezeule..
Iulia, felicitarile mele, ai explicat cum nu se poate mai bine.

Adelin, nu am nimic personal cu tine, nu intelege gresit, dar esti o mahalagioaica pretentioasa si cultural retardata (ma refer strict la comentariile de pe blogul asta) Nu mai sari cu muschii, nu suntem la tara. Chiar daca toata lumea se scuipa cu toata lumea in 'conversatia' asta, incercam macar sa pastram anumite aparente de...semidocti macar.

Ceva verde. Bili? Ideea era ca toti au asteptari mari, si cat mai gratuite. Cu cat asteptarile sunt mai mari, cu atat cresc si cerintele. Nu cer imposibilul nimanui, din partea mea putea sa fie si gratis, dar daca ei vor ceva cat mai bun, nu le pot oferi elita decat cu anumite pretentii. Nu vor sa ofere nimic dar cer superlativul. Fara un minim de efort (financiar na, ca asta e problema aici) nu se poate.

Anonimule, jmecherule, subtilule, prin 'lux' intelegi eleganta. De la locatie pana la..invitati. Nu stiu cine esti, nici nu ma pasioneaza sa aflu, dar ma faci sa cred ca nu iti ai locul la un eveniment, fie el de
orice fel. Te exprimi sarac si te adresezi trivial. Artistul este surpriza, ghilimelele nu isi au rostul. Te asigur ca nu stiu decat vreo 5 persoane in momentul de fata cine va canta. Parerile altora le ascultam, dar deciziile sunt la noi. O idee buna nu e intotdeauna si practica. Sunt multe lucruri care trebuie luate in considerare inainte de a bate cu pumnul in masa pentru ceva ce 'suna bine'. After party? Ciudat. Fabulezi. Daca ai fost invitat la asa ceva, regret sa iti spulber visele dar cineva ti a facut o gluma.

S a ajuns mult prea departe cu jignirile si speculatiile. O dam in personale. V am explicat multe, Iulia la fel. Ati vrut sa intelegeti ceva, bine. Nu ati vrut, iar bine. Din momentul asta s a terminat cu orice explicatie data din partea organizarii. Noi facem ce avem de facut, voi va vedeti de scoala. Argumentele cum ca de ce facem un lucru si nu altul, de ce e asa si nu invers, nu isi au locul. Nu aveti, sincer vorbind, niciunul dreptul sa ne trageti la raspundere. Nu va impunem
nimic, nu dam legi. Prezenta la bal este facultativa.

Multumesc pentru intelegere si multumesc Stefania pentru respectul acordat :))

bog spunea...

voi n-aveati altceva mai bun de facut vineri seara? :))

nu vreau sa mai jigniti aiurea. vorbiti despre balul in sine.

asa, acu sa raspundem la o parere cat de cat mai interesanta.

da, iulia am gandit cand am scris treaba aia. pentru ca mai bine taiati din pretul invitatiei cu sacrificiul aglomeratiei!

"Pentru a face ceva deosebit este in primul rand nevoie de BANI."

eu ti-am dat solutii pe bani mai putini. plus de asta, ... fratilor, sunt banii de invitatii! ce va tot vaitati asa, parca ati face voi donatii!

"Ati putea macar sa aratati o urma de respect pentru noi, cei care au decis sa se bage in rahat numai ca sa aveti totusi un bal..."

Majoritatea voastra v-ati bagat pt a fi bagate in seama si pentru a obtine laude gen "vai ce frumos ca organizati voi" etc. Uite ca nu-i chiar asa. E loc de multe critici.

... Si ati ajuns sa va laudati singure. Ca tot vorbea cineva de penibilitate.

"Motivul pentru care noi organizam balul este ca niciunul din voi nu ati fost in stare sa va implicati in treaba asta."

Sa mori tu ca d-asta? :)) Multumim super eroinelor.

"Noi am vrut in primul rand sa avem experienta asta, de a organiza nu eveniment destul de important prin fortele proprii. "

Pai te contrazici. Spui ca v-ati bagat ca restul au fost niste inapti si ca voi sunteti ultracapabile si apoi spui ca ... ati vrut sa aveti experienta asta.

Pai ori v-ati bagat ca s-a pus miu in genunchi la voi (nu invers, Doamne fereste) sau ca ati vrut sa aveti experienta?

"Atata timp cat toti ne-au pus bete in roate sa ne auzim atatea minciuni cum ca ne intra noua bani in buzunar, cum ca s-a platit titlul de miss/mister...Cum credeti ca ne simtim?"

Minciunile cu banii in buzunar nu sunt de la mine de pe blog. Va rog eu frumos, daca nu stiti sa cititi printre randuri, nu mai cititi. Ca va faceti de ras rau de tot ca nu intelegi sensul unui context...

Nu ma intereseaza cum va simtiti. Cum crezi ca se vor simti cei care dau 45 ron si vor vedea ceva naspa? (nu stiu daca va fi sau nu naspa. sper sa nu. dar totusi, te-ntreb.)

Anonim spunea...

ce balacareala.apelati la jigniri pentru ca nu va puteti exprima altfel.jalnic!
Ai dreptate,Andreea:)

Anonim spunea...

Urzico, nu cred ca tu esti cea mai in masura sa vorbesti despre mahalagisme :))
A.D.

Urzica spunea...

Mahalagismele mele tin strict de ordine si seriozitate. Urlu si injur cand nu sunt respectate anumite norme, nu cand vreau sa imi sustin un punct de vedere si nu am cu ce in afara de pumni, Adelin :)

Fulvi spunea...

wow, nu pot sa cred in ce a degenerat micutul-mare debate de pe aici. diriga ar fi mandra de argumentele aduse de o parte si de cealalta. :D

Anonim spunea...

ideea in toata povestea cu balul este urmatoare: nu avem sponsori indeajuns...fara sponsori...nu avem bani...si fara bani-un bal de rahat. dar pt ca balu treb sa fie, odata ce neam bagat sa dansam in hora asta nenorocita, treb sa si scoatem bani de undeva-bani din bilete.
sincer...se vede dezamagirea peste tot...si noi organizatorii am vrut sa facem un bal"altfel" si inca vrem, dar nu putem...
astai pana la urma adevarul.o sa iasa ceva, o sa fie bal, dar nu balul pe care lam dorit noi.

S.

Diana spunea...

Avem DJ de la Radio 21 si Kiss Fm ;) Nu va mai agitati degeaba. Avem si cantaret si multe altele.... Cum spuneam intr-un post anterior: daca vreti show, show-ul se plateste. Discutam dupa bal. Daca am face publice toate detaliile, nu ar mai exista surprize. Unele lucruri chiar vor fi inedite si e pacat sa le dezvalui intr-un context atat de nepotrivit ca acesta. PS: Nu mai avem invitatii : vor fi 900 de persoane fix.

Anonim spunea...

Toate criticile, frustrarile, fitzele, durerea, amaraciunea, laudele, intelectualitatea asta de cacat din partea unora (simtiti-va care vreti) ma face sa platesc din propriul meu buzunar ravasit, mucegait si rupt pentru a ma prezenta la acest bal regal. Macar sa vad cum se intinde voma pe paine. Daca se face cocoloase sau nu.
Imi vine sa rad cu lacrimi la cat de "adulti wannabe" se cred unele tipe/tipi. Bai oamenilor, mai bine dati un lick shot, faceti un sex cum va place si nimeni nu se mai cearta cu nimeni. Dati-o-n colo de treaba.
Ah si inca ceva. Daca n-ar fi existat mamica si taticu', n-ati mai fi fost voi aici, organizand si prezentand balul. Nu va mai vaitati atata, ca nu sunteti la acte caritabile or smth.
Mai aveti de trecut prin viata pana cand o sa fiti pe cont propriu. Pana atunci, hai sa fim sanatosi si sa ne distram la balu' asta, cum o fi el, de cacat sau nu, ca NUMAI dupa bal, putem comenta ce si cum. Mkay?
Cum munca se depune, asa se depun si nervii, stresul, ridurile, grasimea fizica sau psihica etc.

P.S: Bravo Bog! Te sustin!


Mit freundlichen Grüßen,
Aneka

O boboaca spunea...

Doamne voi vedeti e e aici? Vorba Fulviei la ce debate s-a ajuns dintr-o amarata de postare pe un blog care nu e deloc atat de oficial pe cat se vrea a fi, ci e mai mult un blog simplu pe care niste persoane isi spun parerile: stupide, intelectuale, prostesti, care denota frustrarea lor sau dimpotriva inteligenta lor asta chiar nu conteaza.
Ceea ce conteaza este ca balul va avea loc, fie ca va convine pretul invitatiei fie ca nu. O s-o platiti la toate liceele e la fel 5 sau 10 lei in plus chiar nu are inportanta ca in mare e acelasi lucru. Daca voi vreti sa beti si sa va imbatati si sa cadeti sub mese noaveti decat dar balul asta nu e pt voi cei de-a 10-a , de-a 11-a si de-a 12-a: este pentru cei de clasa a 9-a cum ii spune si numele: "Balul bobocilor". Bratianu e un liceu de prestigiu de ce nu ar fi si balul lui anual la fel?? Terminati cu prostiile si faceti ceva constructiv; daca tot discutati aici atat de aprins pe aceste subiecte, macar folositi-le intr-un mod din care chiar castigati ceva nu doar asa ca sa va ocupati serile " de vineri". Si zau daca cei care scriu pe blogul asta nu au vorbit incontinuu despre bal. Sunteti ca masinutele acelea de jucarie blocate care raman intr-un anumit loc si nu mai reusesti sa le muti de acolo decat daca le scoti bateriile: parca ati ramas fixati pe acest bal. Ocupati-va timpul cu ceva folositor si lasati bobocii sa spuna daca le-a placut primul lor bal ca liceeni sau nu!

Pupici:*

bog spunea...

Nu stiu de unde ai dedus tu ca ma vreau oficial.

Ma rog, n-are iNportanta...