vineri, 29 octombrie 2010

Refulez

N-am somn. Fiind un blog oficial al liceului, m-am decis sa scriu aici despre cum nu pot eu sa dorm. De asemenea, incerc sa creez o deruta scriind acest post. Sper sa dati multe comenturi, sa va certati, sa va jigniti si sa imi faceti vizualizari ca s-ajung popular!

Stati, ma, linistiti, n-am nevoie. Am ajuns unde trebuia sa ajung. Atat. Ma bucur cand aud ca citeste lumea blogul. Insa nu ma simt cu nimic deosebit. Pentru ca liceeni se plictisesc ingrozitor. Daca ar avea ce face, cititul blogului asta ar fi printre ultimele lucruri pe care le-ar face. Si eu ma plictisesc rau de tot. Plus ca sufar rau de mine. Si ii urasc pe altii. Uite asa traieste blogul asta! Imi refulez supararile cotidiene scriind aici. Ar trebui sa ma filmez, sa ma pun pe iutub. Ca un intreg blog e greu sa-l arati la tv. La categoria "Oameni prosti". Uite un exemplu senzational pentru care tara este unde e: in loc sa dorm, eu stau sa scriu pe blog. SI din cauza Mea oamenii ies in strada. Copchii de 18 - 19 ani se dau bugetari. Animale steliste trag de garduri in exces de teribilism.

Nu prea mai pun aliniate. E tare tarziu. Totusi, elevii care se plictisesc isi doresc sa citeasca ceva amuzant, ceva rautacios, nu plictiseli si ineptii ale dobitocului. Si sigur nu vor mai citi blogul asta. Cu ocazia asta, imi alung toti "anonimii" de p-aci. Sau nu. Ca mai scot un post naspa despre ceva sa atac pe cativa si apoi se gasesc si cativa care sa ma sprijine, mai dau si eu un coment "anonim" ( ;) ) si gata!, am rezolvat blogu`. Si conspiratia.

Si ca tot fac ce nu fac de obicei: laud. Pe cine? Pe doamna profesoara de spaniola. Ma rog, de romana in principal, da` nu ma intereseaza ce le preda altora. E cea mai tare profesoara! Pe cuvant. De ce? Pentru ca lucreaza. Nu vrei, pizda ma-tii de copil handicapat, taci din gura macar. Atat! Trateaza optionalul cum trebuie. Aici scrisesem o replica urata la adresa altor profi, da` am zis ca acu` laud.

Aa. Si Don Vicenzo e foarte tare de la un timp. Trateaza religia exact cum ar trebui tratata. Plus ca putem gasi o varianta de raspuns la anumite intrebari... existentiale, le-as putea spune. Adica-n sensu` ca ne raspunde la intrebari, ca am recitit fraza si e cam neclara. Plus ca daca exista d-aia de nu inteleg deloc (si totusi au citit textu` pan aici), lor le trebuie explicat. Trebuie sa-mi iau un desenator pentru blog.

As putea scrie mult si bine, da` m-a luat somnu` aberand. Si va rog eu, anuntati-ma aia de-ati citit pan` aci, ca meritati premii! :))

Niciun comentariu: