marți, 14 septembrie 2010

Cartofi si fasole

Mi s-a spus ca m-am lenevit. Cum am ramas teribil afectat de aceasta remarca total deplasata, tin sa va arat cat de harnic sunt si cat de des pot scrie posturi. Nu mai conteaza daca sunt bune, daca spun ceva sau daca nu sunt lucruri spuse a mia oara, dar intr-un alt fel.

Sperantele fiecaruia pentru inceputul de an si-au gasit inceputul sfarsitului. Incet-incet, lenea ne cuprinde. Vom invata (sper), dar fara prea mult exces de zel. Ca doar merge si-asa, nu? La o facultate tot intram, bacul l-om lua ca-i panica mare ca ne lasa astia Colegiu Liceal, ne mai gandim la ceva pentru viitor?

Neah. Viitorul nu mai suna bine deloc, atunci de ce sa ne mai amaram sa il facem mai frumos? Mai bine stam, asteptam, ne distram, mai citim oleaca, luam restante-n facultate si lucram pe salarii de 5, 6, 7 milioane si dam vina pe basescu ca-i prost, pe boc ca ne scade tot.

"Lucram" e mult spus ca de fapt jobul ideal va fi cel unde faci putine si castigi ceva bani (ca doar merge si-asa, nu?). Ne-om descurca noi ca suntem smecheri, facem o combinatie ceva pac-pac si ajungem la tv si-n "Fooorbes magaziiiine". Sau agatam vreunu de ne plimba cururile vergetoase in vreun tip de masina scumpa, ca deh... doar are alt gust intr-un beemve, nu? Si viata merge-nainte, copilasi!

E asa simplu. Citim putin, suntem multumiti cu noi insine, putem spune ca am invatat si mergem mai departe. Inca o zi, inca o zi, inca o zi... Si ne trezim pe la 30 de ani intr-o garsoniera frumoasa, luxoasa, cu mobila veche, mancand cartofi prajiti ( :x:x:x) cu paine si seara fasole (tot cu paine) ca s-avem bani sa ne platim chiria. Plus ca mai asteptam si-un plod pe cap... P-ala cu ce-l crestem??? Ne descurcam noi, nu-i asa! O combinatie, alea alea...

Ca doar merge si-asa, nu? :)

6 comentarii:

stics spunea...

te`a suparat rau diana a?:))

bog spunea...

vrei sa spui ca m-am suparat asa de tare incat am ales sa scriu postu` asta de cacat?? :))

Diana spunea...

:))
Faceam doar o remarca...

bog spunea...

:D o sa urmeze posturi din doua-n doua zile, sa se plictiseasca lumea de mine!!! :> :))

stics spunea...

eh..n`am vrut sa spun direct ca`i de cacat:))...

columb lorin spunea...

ce post e ba asta fara P???