joi, 30 septembrie 2010

Femeia de servici e o curva

Eu personal nu mai pot cu balul. Multa alergare si stres pentru ca profii sa nu fie recunoscatori. Fratilor, ar trebui sa-i pupati si-n cur ca au fost atat de fraieri incat sa se bage la chestia asta! Si ca o mai continua din orgoliul gen "te dadeai smecher ca-l faci, acu renunti, hahahah!"!!!

Se aud povesti cum ca mafiotul Ciocco Vicenzo face ce nu fac mafiotii niciodata: ameninta. Urat, tare urat. Acu nu e frumos sa specific p-aci ca o ierbivora ( Gen de plante erbacee din familia urticaceelor, cu tulpina și frunzele acoperite cu peri urticanți, folosite în industria textilă, în medicină și în alimentație (Urtica) - dex online ) a proferat cuvinte injurioase (ceva cu mancat) la adresa dumnealui, rugandu-ma (cre-ca in gluma) sa spun asta aici.

Aa, mai am doua dorinte in legatura cu balul:

- sa-i cunosc parintii lui Nancy. Va dati seama cat simt al umorului si sarcasm trebuie sa fi avut parintii copilei?

- sa ia Bjelanovici misterul. De departe cel mai tare. "pentru preteni, Pufi".

Bine pa.

p.s.: am pus titlul asta in speranta ca lumea va citi articolul, fiind plictisiti de bal, bal si iar bal.

6 comentarii:

stics spunea...

cand ai timp imi explici si mie ce`ai vrut sa zici aici..ca am mintea obosita si n`am inteles nimic:(

U. spunea...

A vrut sa spuna ca Vicenzo face tot posibilu sa nu mai fie bal pentru ca, citez "Balul Bobocilor este impotriva eticii religioase" (si chiar nu am fost ironica la faza asta. A zis-o ieri la sedinta) Dar, cu tot cu amenintarile preacuratului, tot facem balu. Imi pare totusi rau ca nu o sa fie prezent la marele eveniment sa vada si el momentul ala al vostru conceput special pt el :(

Fulvi spunea...

Probabil parintii ei au facut o pasiune pt copiii de la 402 inainte ca ei sa existe bog, nu trebuie sa fii rautacios:p

Miru. spunea...

Femeia de servici chiar e o curva :)) (sa precizez, cea care a fost la preselectie). si mai aplaud inca o data virtual pentru blog, Bog, cum am aplaudat si la preselectie :). chiar ma bucur ca cineva a venit cu ideea unui blog pentru Bratianu. Asta inseamna sa fii elev in acest liceu.

bog spunea...

nu stiu daca s-a mai prins cineva de faza cu femeia de servici :D

Miru. spunea...

B-).