vineri, 17 septembrie 2010

Stiri

  • Astazi, s-a organizat vestitul targ de carte la mana a doua (a treia, a patra, a cincea) in curtea respectabilului liceu. Cu aceasta ocazie, s-a mai facut un transfer de paraziti, de microbi si de jeg de la o generatie la alta. Cartile au valoare cu trecerea timpului, dar nu si cu trecerea prin atatea maini, ghiozdane, case / colibe, cururi.

Putand profita de aceasta criza, Za Prinsipal putea induce o taxa pentru cei ce fac comert in incinta colegiului (inca) national. Astfel, si-ar putea achizitiona o masina mai moderna din banii liceului si ar mai putea sa-l renoveze inca o data, adaugand draperii noilor si modernelor termpoane, punand parchet laminat in toate corpurile si luand scaune de birou si mai comfortabile pentru elevi.

Am fi admirat, ca in fiecare an, sarguinta cu care acest liceu este modernizat si arata din ce in ce mai infloritor! Si cum banii care sunt primiti se duc chiar acolo unde trebuie!

Ce bine ne e sub basescu!!! ;x

  • Don Vicenzo se facu mai cuminte. Spre surprinderea mea si a intregii clase, niciun elev nu a fost aruncat in suturi in afara clasei, doar doi - trei fiind amenintati, in timp ce un brav coleg se lovea, intr-o tentativa de jertfa, cu capul de banca. Sa speram ca va continua tot asa, il vom iubi din ce in ce mai mult. Pe prof, nu pe coleg.

  • Alta discutie importanta: cine organizeaza balul? Deja se vehiculeaza cateva lucruri, eu le urez succes maxim si ii admir pentru naivitatea cu care se vor stresa cu toti bobocii idioti si repetitiile lor, cu gasirea de sponsori, cu planificarea bugetului, cu sacrificarea distractiei (si asa marunte) de la bal si, mai ales, cu primirea binevoita a criticilor de dupa.

Vi le pot spune dinainte: prea aglomerat, prea naspa programul (indiferent care ar fi el, tot naspa va fi), miss / mister necinsit acordate, "ce pula mea e friptura aia rece? pentru asta am dat eu 40 de lei?" plus critici la adresa canteretului.

Vom avea, ca in fiecare an, dansuri de toate felurile (haka-i, totusi, unic! - prietenii stiu de ce ... ), dansuri pe care le-am vazut in fiecare an. Sfat? Nu mai vrem asa ceva! Sincer! Ni s-a luat! E un moment la care "hai pana afara" e cea mai rostita fraza din incapere.

Bine, totusi, sper ca nu ne veti da dinti de vampir sau steroizi la intrare...

9 comentarii:

stics spunea...

pascu nu s`a cumintit colegu...eu am iesit de bunavoie de la ora lui:d...si targul de azi mi`a lasat o imagine amuzanta..."am eu am eu!"

p.s:ti pup..!

bog spunea...

era subiectul principal... toti cu care m-am intalnit o luasera razna :|

Anonim spunea...

asa e ne-am pricopsit sa organizam balul si asa e bobocii sunt idioti...dar decat sa stau intr-un colt dezgustata de intregul "eveniment", mai bine sunt in mijlocul intregii tornada.
eu sper ca va fi mai bun decat a fost.
Vom incerca, ca tot e criza sa negociem putin preturile cu toata lumea...
cat despre saracii bobocii ce vor participa sper sa scoatem untul din ei..
cu pascu luni ma intalnesc...dar nam mari probleme cu el, de fapt de loc
in schimb targul(sunt a 11-a) a fost adevarata "contrabanda"
chiar va mai amintiti regulile si sfaturile pt"noii veniti". eu sincer leam primit atunci si azi le-am dat mai departe.

bog spunea...

tocmai ce am aflat si eu asta, ca au fost gasite foi cu chestiile astea.

ma bucur ca apreciati regulile alea. dar pt bobocii astia erau reguli noi ... trebuia sa apelati la mine si la ami, semnatarii vechilor reguli. :D

Anonim spunea...

11H si 12H organizeaza balul :)

bog spunea...

da, stiu.

anna spunea...

Bafta cu balul, atata stres si munca degeaba exact cum spune bog , pentru ca la final sa te trezesti numai cu critici ... si ca tot veni vorba de bal... anul asta se mai organizeaza Fulgu de Nea ? :D

Anonim spunea...

pana sa va dam dinti de vampir,nu se stie daca ne da acordu miu:).AA

Anonim spunea...

ne da acordul miu, acum sa vad daca ne lasa cu steroizii..
A.D.