miercuri, 15 septembrie 2010

Politica si Tutun

Doua cuvinte total diferite...poate unii din voi ar putea face o legatura intre cei 2 termeni; oameni burtosi cu lefuri grele, situatie sociala "precara" si care de care mai bagaciosi in afacerile statului imbina cele 2 activitati zilnic. Dar problema nu este la ei, ci in interiorul liceului:)

Am vrut de ieri sa scriu despre aceasta tema, dar colegu de blog i`a luat apararea celui din coltul galben pe motiv ca ar fi colegi de partid. Dar umila mea persoana nu este multumita pentru ca mai sus numitul nu este de acord cu cel mai popular loc din incinta liceului "spatele"...cu cateva zile in urma, Costel si`a facut aparitia in faimosul sacou gri pe care i l-au facut cadou cei de la penele de mos craciun si a rostit urmatoarele cuvinte...citez: "Fumatori si Fumatorite va spun pentru ultima data sa plecati d-aici"...ee, pana aici.

Pai mai stimabilule, locul acela a fost deschis de principalul liceului Miu! El a deschis acest loc pentru a avea si tu unde fuma o tigara simpla dupa o ora stresanta, ii mai barfesti pe x si pe y si trece timpu....mai ales ca acum suntem multi a 12`a, avem varsta legala si capacitatea de a gandi logic si lucid, asa ca nu vad motivul pentru care ne-ar interzice frecventarea acestui loc.

Asa...acum legatura cu titlul. Un prieten, zilele trecute mi`a spus ca Lucica nu este de acord cu ideile lui Barbulete pentru ca ar fi din partide diferite. Ba ma lasi...pai daca unu-i penelist si unu-i pedelist hai sa nu fim de acord unu cu ideile celuilalt...ca vezi dom'le afla partidu si iese urat. Te bagi tu la ce iubesc elevii cel mai mult doar pentru ca nu esti tu de acord...esti principal, ai drepturi...esti adjunct, asculti. Parerea mea!

Acu sper sa nu-mi sara in cap admiratorii secreti ai lui Costel, dar mie unu' nu mi-a placut tupeul...stiu ca-i am de partea mea pe "spatisti", asa ca in caz de ceva..ne facem si noi partid P.TZ.L(partidul tzigara lunga)

p.s.:colegu, sa nu-ti pui penelistii pe mine:-s!

3 comentarii:

bog spunea...

baaa, deci ti-am zis: fara costache! si totusi te iert. :)) oricum, ai fost un finut!

ti pup :D

stics spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
stics spunea...

mersi mersi