duminică, 12 septembrie 2010

Din ce in ce mai naspa postarile, ne ramolim cu varsta

Am ramas singur. Inca nu-s trist si sper sa nici nu fiu, in ciuda postarii aceasta de sambata seara cu accent de emo-kid retardat care nu iese din casa si scrie pe blog. Incepe scoala. Iuhuu! Ce tare.

Toti ne declaram fatis - socati de acest inceput... sa fim putin sinceri: ne cam place asta. Abia asteptam sa ne mai pierdem timpu` pe la scoala, deja de vacanta ni s-a luat, blablabla. Mai nasol de astia maricei de tre sa se mai strofoace putin.

Comparabil cu anii trecuti, deja mi se rupe total de boraceii ce intra. Emokizii si tipele ce traiesc din serialele cu vampiri si cu barfe nu prea merita atentie. Oricum au intrat aici printr-o pacaleala de examen, bagand bani de la batranei in meditatii sa le creasca mediile p-a 8-a... Cred ca-s mai curiosi de cuatro decat de liceu in sine.

In fine, cica la zece e deschiderea. Il vom auzi iar pe mui cum ne rosteste despre importanta acestui liceu, despre faima sa si despre cat de sme... (onorati) trebuie sa ne consideram ca invatam aici. Mie-mi place liceu asta, dar totusi... nu din aceleasi motive evocate de Stimabilul.

Mi-e dor deeee, mi-e dor deeeee.... mi-e dor s-aud iar "L I B E R !". Cioc, abia astept sa ne vedem :*.

3 comentarii:

Girl spunea...

nu mai e deschiderea bog, fiecare intra direct in clasa cu diriginetele :)), cel putin asa se aude

bog spunea...

sa-nteleg ca ratam imbulzeala din curtea scolii? :(

stics spunea...

da ba bog...cica nu mai e harmalaia aia unde ne binecuvaneaza ai lu pascu...pacat:(