marți, 28 septembrie 2010

Distractie nocturna

Ca om ocupat ce ma aflu, nu am avut timp sa citesc blogu` pana acum. Seara, noaptea. Ca-n loc sa dorm stau ca infectu` pe net. Si mai fac si Magarii (substantiv comun, feminin) cand scriu despre magarii (masculin) sau, mai bine zis, magaritele, care, sub protectia anonimatului, spun ca-si merita titlul de miss.

Va las sa va delectati cu zambetul pe buze cum o tipa refuzata la miss ( sau prietenul ei cel mai bun in cel mai bun caz ) se da de cur ca nu a fost aleasa. Te rog eu frumos, trimite-ne o poza, doua, trei, mai expresive asa cu tipa care nu a fost aleasa! Si iti jur ca daca arata bine (BINE!!!), voi lua masuri. Adica ii voi dojeni nu prea politicos pe cei care au ales.

Pe de alta parte, o persoana rationala si inteligenta, ca toate celelalte care au onoarea sa scrie pe acest blog, incearca sa-i argumenteze de ce nu are dreptate si o face foarte bine.

Chestia cu "societatea in care traim"... hmm. Atata timp cat tu iti pierzi timpul pe blog ramolindu-te ca nu ai fost aleasa pt miss... tu esti problema, nu noi. :)

Totusi, veti ramane scarbiti de ultimul coment. Acu sa nu va uitati toti direct la ultimu` coment. Eu il las acolo, sa vada toti cam ce poate si cum imaginea organizarii a fo putin patata. Cei trei cititori ai blogului vor vedea cum mircea badea strica generatii...

2 comentarii:

Fulvi spunea...

O sa imi cer eu scuze pentru micuta sau marea iesire a colegului nostru, A. D. Promit ca va fi capacit cu prima ocazie.

stics spunea...

A.D are doar tupeu, nu e rau intentionat:)