marți, 28 septembrie 2010

Concurentii

Bun, pentru ca in sfarsit am lamurit treaba cu participantii la concursul de miss si mister, am decis ca ar fi bine sa ii scriu aici. Ultimele modificari s-au facut ieri (seara) si promit ca vor fi ultimele.
Nu vreau sa aud discutii despre cine a intrat, a iesit si a intrat din nou. Repet, e decizia NOASTRA si numai a noastra cine intra in concursul de la bal. Ca sa lamurim situatia, v-as putea explica si aici.

In primul rand, am discutat cu domnii profesori, m-am consultat cu colegii si cu coregraful si am ajuns la concluzia ca avem nevoie de 7 perechi de participanti. Pentru cei mai putin inteligenti, o pereche reprezinta un cuplu fata-baiat. Nu inteleg de ce s-au creat atatea discutii pe marginea acestui subiect.

In al doilea rand, vorbe au fost dintotdeauna si vor fi si de acum incolo. Nu e cazul sa va alarmati atat, trebuie sa va vedeti de treburile voastre si va promit ca totul va fi bine pentru fiecare dintre voi.

Acum, propun sa trecem in condica participantii de la miss si mister, incepand cu fetele ca asa e mai frumos. Cum nu le-am invatat inca numele de familie, o sa le iau in ordine alfabetica dupa prenume (ca sa nu avem discutii ca am pus-o pe una inaintea alteia) :

Andreea (cea blonda)
Andreea (cea bruneta)
Catalina
Irina
Mady
Nancy
Nilufer

Si acum, baietii, in ordine alfabetica, tot dupa prenume :
Andrei
Bogdan
Claudiu
Cristian
Petrut
Robert
Vlad

Ca sa stiti cu totii. Sa nu mai avem discutii. Asta ramane formula de participare la miss si mister.
Sau, daca ma gandesc mai bine, puteti sa aveti toate discutiile pamantului, pentru ca pe mine nu ma afecteaza. Daca, in schimb, bobocii sunt atat de influentabili si au atat de putina incredere in ei incat sa creada tot ce aud si sa renunte la sansa (de afirmare, sa zicem) pe care o au, ei bine, imi pare rau ca i-am ales. Atat am avut de spus.

12 comentarii:

Andreea Arghir spunea...

Poate cu ocazia asta va bagati mintile in cap voi cei care comentati aiurea.vedeti va de treaba ca nu aveti idee ce inseamna sa organizezi un bal.nu e distractie nici 10%.Plus ca nu dam explicatii anonimilor:)

Tibi spunea...

Si poze cu participantii nu ne aratati ? :>

Fulvi spunea...

O sa facem si treaba asta tibi:))) ai doar putintica rabdare

bog spunea...

fara critica, ar fi fost un bal naspa. ar fi insemnat ca li se rupe total.

asa... se dau pe fata (fatza) dorintele, frustrarile (in sens negativ) si asa mai departe.

eu sper sa va iasa bine. o sa ma mai bag si eu in seama sa vi-l perfectionati, ca multe fete inseamna multa galagie si haos. HA! :))

respect :)>-

r. spunea...

asta cu "nu e distractie nici 10%" e o aberatie, pentru ca atata timp cat stii sa imbini utilul cu placutul si stii cum sa vorbesti si sa te comporti cu niste amarati care de abia au dat si ei cu nasu' de liceu totul e minunat; te poti distra s dar si facand misto de ei (aici nu pot nega) , dar daca incepi sa zbieri, sa injuri si sa iti faci draci, ba sa te mai iei si in gura cu ceilalti din organizare(ca bineinteles toti se cred cocosi), nu faceti decat sa va dezbinati, o sa faca fiecare de capu lui si o sa iasa un C.A.C.A.T..Asta o spun ca pe un sfat,in niciun caz nu e o jignire, pt ca am organizat si eu balu'. Poate va mai calmati si voi ca nu trebuie sa stie tot bratianu si implicit tot pitestiul ca vezi doamne ne dam de ceasu mortii sa organizam un bal, saracutii de voi.am chiulit, m.am distrat, am avut satisfactia unei munci bine facute=>100% distractie

r. spunea...

s-au mai organizat baluri, nu e primul an cu bal, dar in niciun caz nu s-a facut tambalau pe bloguri sau mai stiu eu pe unde.nu e mare scofala, cred ca va folositi de asta pt a va face reclama, sincer:)

Anonim spunea...

r., nu stiu cine esti, dar toata aceasta poveste cu balul a fost pusa pe blog pentru ca in nici un an nu s-au pus atatea piedici in calea organizarii lui.
A.D.

Stefania P. spunea...

Adelin :) in fiecare an au fost piedici . Inca acu 3 ani cand s-a organizat pt prima oara in magic , organizatorii in frunte cu doamna Stroe si intreg comitet al parintilor au folosit numele de Culorile Toamnei in locul celui de Bal , acesta fiind considerat defapt o petrecere din partea parintilor pentru noii veniti.A fost problema chiar cu domnul Bratu. nu stiu daca voi stiati atunci de astea... Nu va mai plangeti de mila. Stiu ca nu e usor sa faci asa ceva , dar daca ai ales sa faci asta fa-o pana la capat :>. ;))

r. spunea...

bullshit,adelin.asa cum a zis si stefania, piedici sunt mereu.
anul, acesta din cate am inteles, piedicile au fost urmatoarele: cateva vorbulite aruncate de domn' pascu(inofensive) si o mica neintelegere intre miu si costache, fiindca unul a vrut bal, celalalt nu.
acum daca astea ti se par piedici in adevartul sens al cuvantului atunci eu garantez ca pana la bal renuntati toti.asta e doar linistea dinaintea furtunii.slabuti va avem:)

Anonim spunea...

atunci ai inteles prost :)
miu era total impotriva balului si a durat ceva pana sa fie convins, apoi a trebuit sa ne convingem si diriginta care ne punea conditii care nu conveneau nimanui. asa ca daca nu stii despre ce este vorba te rog sa taci :)

Fulvi spunea...

Nu e vorba de piedici si nici de faptul ca vrem reclama, pentru ca oricum toti vor sa vina la bal. Am scris primul post despre bal ca sa nu ma mai frece toata lumea la cap cu intrebari pentru ca sincer, asta e stresant :)) apoi Bog mi-a propus sa mai scriu din cand in cand, si cum alt subiect n-am in minte in afara de bal, despre asta scriu.

Anonim spunea...

Chiar nimic despre concurenti? Cum sa-i cunoastem? O mica descriere, ceva din culise ca doar s-au intamplat MULTE!
Sunt si persoane NOI!!!
Haideti, iesiti la rampa cu "adevarul" ca e pacat sa circule barfe!!!