joi, 23 septembrie 2010

Stapanire adolescentina!

Am fost acuzat recent ca nu am activitate pe blog:-s...imi pare rau, dar nu am subiecte de abordat...subiectul "pascu" desi este la moda, a cam fost fumat, balul bobocilor nu este de actualitate, iar singurul lucru de care as putea sa ma leg in acest moment sunt boracii, pardon bobocii!

Ca in fiecare an, acestia sunt din ce in ce mai fitosi, plini de aere specifice varstei si cu mult tupeu nejustificat. Chit ca vin de la Sapata de Sus, Ciorogarla sau sunt sunt din oras, au aceleasi trasaturi. Cei mari sunt mereu in urmarirea bobocilor sau boboacelor mai "hot", dar acestia lipsesc de la an la an din ce in ce mai rau. Vorba unui prieten, ar trebui sa fie o norma de frumusete pentru a intra in acest liceu. In speranta ca-i vom gasi pe "da spesal uanz" organizam ca in fiecare an balul bobocilor...chestia aia la care te duci hotarat sa`ti pierzi virginitatea ca asa ai vazut tu prin filme, dar ramai tot cu dopu' pus spre dezamagirea ta. Inca nu am avut timp sa ma duc la preselectie, dar sunt foarte hotarat sa ma duc sa analizez competitia...ca cine stie ce vedete mai scoatem si anu asta. Viitorul lor este in mainile noastre...a venit si randu' nostru. Am auzit cum ca ar participa si o fata de peste mari si tari...e clar, ne domina din ce in ce mai mult! Succes fato...sa speram ca`l gasesti pe Mohamed!

Deja mi s`a luat de aceasta perioada in care toti sunt concentrati pe boraci, iar noua ni se acorda atentie doar cand suntem vazuti in spate..e bine. Toata aceasta dominare va fi ca in fiecare an de scurta durata, pentru ca dupa bal nimeni nu va mai sti cine a participat sau nu la bal...vor fi amintiti numai El si Ea, iar restul vor fi dati uitarii...


Succes celor de la filologii in organizarea balului, si sa speram ca anul asta vom avea si noi parte de fripturi calde, mai mult de 10 minute de atentie din partea vedetei ce`si va expune formele pe scena si daca nu cer prea mult...macar tineti si voi vinu ala la rece!

Va pup boboceilor...

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce-mi place felu tau de a scrie pe blog :> good job !

stics spunea...

iti multumesc anonimule/anonimo:)

bog spunea...

baaa, la balul absolventilor vor aia sa se f*ta-n filme! :))

stics spunea...

eh, ce mi`a una ce mi`e alta...4 ani diferenta:))

Stefania P. spunea...

:)) hai ma stics k e diferenta :))
. app . Balu absolventului cine il organizeaza ?:))). k acolo o sa fie oricum mai chill.
abia astept 8->
o sa fie dragutz sa fim decat noi astia cei mai mari domne !! :>:>:)). cu toate k o sa vina si " neabsolventi" :))